beemerfanatic Skrevet Mars 21, 2011 Skrevet Mars 21, 2011 Når jeg skrur av og på tenningen så hører jeg en liten motor/mekanisk lyd eller noe en kort stund, for min del så virket det også som det kom sammen med at km nåla å forbruksnåla kommer å går.. av og til når jeg starter bilen så kommer ikke lyden,da har heller ikke nålene funket,men etter en stund kjøring har lyden kommet å nålene spretter opp. noen som vet hva dette er?
beemerfanatic Skrevet April 16, 2011 Forfatter Skrevet April 16, 2011 irriterende.. noen ganger hører jeg ingen ting. andre ganger så går det veldig tregt,og nom eganger så går det relativt fort. Er akkurat som om det er noe wiresystem eller noe som går. er nå hvertfall noe motorisert som skjer:D
Kennethe34 Skrevet Mai 29, 2011 Skrevet Mai 29, 2011 Har samme lyden i min, høres ut som en eller anna el motor som går men usikker på hva det er
Yngvejos Skrevet Mai 29, 2011 Skrevet Mai 29, 2011 Vannventiler og sirkulasjonspumpe til varmeapparatet.
beemerfanatic Skrevet Mai 29, 2011 Forfatter Skrevet Mai 29, 2011 aha! når du sier det,så blåser det jo bare varmt inni bilen. hvor sitter så dette? ventilene vet jeg men sirkulasjonspumpen? lyden virker veldig treg til tider,hvor får jeg lokalisert feilen? takk for svar!
Yngvejos Skrevet Mai 29, 2011 Skrevet Mai 29, 2011 aha! når du sier det,så blåser det jo bare varmt inni bilen. hvor sitter så dette? ventilene vet jeg men sirkulasjonspumpen? lyden virker veldig treg til tider,hvor får jeg lokalisert feilen? takk for svar! Sirkulasjonspumpen ligger under vannventilene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå