Gå til innhold

ESveen's E28 Youngtimer prosjekt. Vurderes solgt, side 4.

Anbefalte innlegg

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Ja, se der ja. Synes det ble ett bra treff, selv om det var litt lite folk.

Enig der ja, var jo kjempefint vær egentlig, var nu 18grader når jeg dro...

Manglet vell at kafeen skulle ha vært åpen, eller annet utsalg, var sulten som en ulv når jeg dro :) Med en kjele fylt med pølser, så kunne man kanskje tjent noen kr inn i klubben også. Var jo fint for de som kjørte på banen, var jo bare å kjøre utpå, ikke noe kø for å komme utpå :)

Skulle egentlig ta flere bilder av bilen din, men den hadde fugleskit på seg (Faen ta de fuglene som skal drite på blanke biler).

Skrevet

Vanligvis har vi salg av pølser og brus. Men denne gangen fikk vi ikke selge fordi NAF skulle holde kafeen åpen med salg der. Men det kom aldri noen som åpnet kafeen. Så da ble det som det ble. synd, for det vi tjener på salget av mat er halve baneleia. Menmen.

Skrevet
Vanligvis har vi salg av pølser og brus. Men denne gangen fikk vi ikke selge fordi NAF skulle holde kafeen åpen med salg der. Men det kom aldri noen som åpnet kafeen. Så da ble det som det ble. synd, for det vi tjener på salget av mat er halve baneleia. Menmen.

Ja det var jo derfor jeg ikke tok med noe matpakke, jævla naf, holdt på å sulte ihjel jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...