noekult Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Ja, dere må ta en ringerunde. Det bør være obligatorisk. Av og til er Gjensidige billigst, av og til er det Postbanken og av og til de mindre selskapene (Enter forsikring f eks). De forskjellige selskapene har forskjellige kriterier også. På Enter forsikring gikk Mazda MX-5 under som sportsbil, og ble noen tusenlapper dyrere enn både Postbanken og Gjensidiges tilbud - mens min gamle Mk1 Golf var overlegent billigst på Enter (bare 3000 kr.-ish for ansvarsforsikring)... Ring, det lønner seg hver eneste gang. Husker første bilen min, en 1997 E300D Mercedes, betalte 14500 kr. hos Gjensidige i kun ansvar (19 år, 20%). Nå kommer samme bilen på under 7000 kr. delkasko (26 år, 70% 2. året) Det går fort nedover de første årene... Bor også i Oslo sentrum, så prisene er i snitt hakket verre enn de som bor andre steder, er jeg sikker på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Sjekk med Unison om du er medlem i BMWCCN. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Gjensidige og Storebrand har vært de to billigste jeg har hørt med. Har hos storebrand nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 min observasjon sier at postbanken har kommet tilbake! de har knust prisene til både if og gjensidige når jeg har regnet. eksempel,det jeg betaler i året for delkasko på min 320 E46 hos if,skal postbanken ha for fullkasko! Jeg prøvde å forhandle meg til noenlunde det samme hos if,men de sa med en gang at de ikke hadde sjangs til å matche prisen jeg fikk hos postbanken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Hehe Når man snakker om såkalte avvisningsbud! Jeg husker da vi var 18 år og ferske bak rattet så ville en kompis kjøpe en småsliten E39 528IAT som han skulle få for 105 000 kr! Hos Gjensidige så ville de ha 110 000 kr i året på ham selv, mer en hele bilen kosta!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M85 Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Husker ikke helt hva nettsiden heter men der kan du legge ut hva du vil ha forsikkret også får du anbud sent på email eller på telefon http://www.bileier.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå