Morgan GS Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Hei Vil informere om at vi arrangerer BMW treff hos GS Bildeler avd 6430 BUD i år som i fjor , Datoen er 04/06-2011 . Håper mange har mulighet denne helgen , Kystdagen foregår samme helg i Bud så her skjer det noe for store og små. Og dans/party på kvelden . I fjor hadde vi ca 100 utstilte BMW`r telt inn og rundt 30 biler som ikke stilte ut.. så i år så skal vi slå dette med god margin . Vi skal lage et innholdsrikt treff i år også for store og små. Vi har invitert Stian Sørlie og Gatebil fotograf Camilla S.Tofterø og Autobloggen til og komme hit og lage film og morro fra treffet . Så vi krysser fingrene for at de kan komme Konkuranser : -felg/dekk kasting (premie 4 felger intill 19") -raskeste hjulskifte (premie Xenon kit ) -sterkeste mann og dame ( premie Xenon kit ) -Quiz for barna med en skikkelig gåtteri dunk fra MIX i bud som premie...nam nam pokaler /priser -Alle som får pokaler premier får i tillegg 7.liter GULF olje til sin BMW -long distance -beste original bil før og etter 1990 -beste modifiserte bil før og etter 1990 -best in show ( juryens pris) -peoples choice -Wrapping.no kommer og demonstrerer foliering av bil -Hertz/audioson levrandøren våres kommer med demo bil og kan svare på mange spørsmål med tanke på bilstereo + mye mere Men sett av datoen og ikke glem og bestille overnatting til de som kjører langt Og ikke minst en enda lengre rekke på fellesturen over Atlanterhavsveien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 dato ført opp i kalender:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Samtidig som moderklubben har treff på ACR... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Warsteiner Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Ja håper datoen er helt bestemt nå, for da var hytta bestilt Bare å bestille sol som gjenstår.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Hmm...sku kanskje fått med seg dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Eey, bilde av min bak den sorte E30`n der Det finnes vel ikke bilder av den, Morgan? For min del stiller jeg, mest sannsynlig med to biler om jeg får sjåfør på Blåmann! Gleder meg allerede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Da er dagen satt av, bare å vente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ullsokken Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 *krysse av for ferie/fri på ferieplan kalenderen på jobben* Men trodde det var 28. Mai først da en annen postet terminliste BMWCCN møre og romsdal i en gammel tråd. viewtopic.php?f=9&t=148945&start=165 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2011 *krysse av for ferie/fri på ferieplan kalenderen på jobben*Men trodde det var 28. Mai først da en annen postet terminliste BMWCCN møre og romsdal i en gammel tråd. viewtopic.php?f=9&t=148945&start=165 Stemmer at det ble postet 28 mai ja siden det var planlagt på samme helg som i fjor, men det klaffet ikke med andre arrangemang her så 4 Juni er riktig dato !!!! Og en varmere dato .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2011 mere bilder her fra ifjor http://www.facebook.com/album.php?id=11 ... 4&aid=9936 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Du sponser vell to bak dekk du så kan jeg godt lage litt show med min compressormata e30:) Har sonar nå å dem ryker godt har jeg hørt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 Må møte opp med godebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 Kommer med ny bil * Hytte bestillt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet April 3, 2011 Forfatter Share Skrevet April 3, 2011 meld dere på på Fb . mange som vil ta turen så langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå