Pitstop Skrevet Mai 26, 2011 Skrevet Mai 26, 2011 Autobloggen kommer det er bekreftet så da blir det gromfilm av treffet ...juhuuu Og ikke minst fellesturn da over verdens vakreste kystvei Stian sørlie er det litt mere usikkert med men vi krysser fingra
Skaar Skrevet Mai 26, 2011 Skrevet Mai 26, 2011 pokaler /priser-Alle som får pokaler premier får i tillegg 7.liter GULF olje til sin BMW -long distance -beste original bil før og etter 1990 -beste modifiserte bil før og etter 1990 -best in show ( juryens pris) -peoples choice Regner med det ja Hehe
Frode G Skrevet Mai 26, 2011 Skrevet Mai 26, 2011 Heisann, en hva med en burnering??.. hadde jo hvert litt kult det også.. Ikke sant?.. Mvh Frode G
Saltkjelen Skrevet Mai 26, 2011 Skrevet Mai 26, 2011 Dette høres ut som et fantastisk treff.. Har jeg anledning så vurderer jeg sterkt å ta turen..
Morgan GS Skrevet Mai 27, 2011 Forfatter Skrevet Mai 27, 2011 kjekt å høre folkens Målet er vel å kunne lage et treff som vil være noe folk ønsker å komme på år etter år og ikke minst blir meget stort også ) Spre det på FB også !!! og vi skal nok få laget noe blårøyk også men ring blir det nok ikke da http://www.facebook.com/profile.php?id= ... 4750160093
Morty999 Skrevet Mai 27, 2011 Skrevet Mai 27, 2011 Lese er noe dritt da veeeettu! kanskje vi skal kjøre sammen oppover? lurte nesten på å dra dit selv
316 Skrevet Mai 27, 2011 Skrevet Mai 27, 2011 Lese er noe dritt da veeeettu! kanskje vi skal kjøre sammen oppover? lurte nesten på å dra dit selv Jeg skal sitte på med Anders87 som kartlesar, øldrekkar og fotograf, men Anders87, Torek og FTE kjører hvertfall i følge så det er sikkert muligheter for å henge seg på der!
Skaar Skrevet Mai 27, 2011 Skrevet Mai 27, 2011 Spør igjen jeg, litt kjekkere om man er flere i en gjeng... Noen som er giret på kolonnekjøring fra Ålesundsområdet til dette treffet?
Dal-z Skrevet Mai 27, 2011 Skrevet Mai 27, 2011 jeg kjører (sitter på) fra ålesund og oppover ihvertfall
Ivanrogov Skrevet Mai 27, 2011 Skrevet Mai 27, 2011 Nå er bilen snart klar til treffet! MEN da må Scheidmann få rævva i gir og få sendt senkesettet ASAP!! Angrer nå på at jeg kjøpte senk fra Scheidmann..
Kentan-racing.com Skrevet Mai 27, 2011 Skrevet Mai 27, 2011 Spør igjen jeg, litt kjekkere om man er flere i en gjeng...Noen som er giret på kolonnekjøring fra Ålesundsområdet til dette treffet? Om jeg har fått skifta topp pakning og skrudd på plasten på m3n er jeg klar.. men mest trolig på biltralle om ikke noen har prøveskilt til meg?
Frode G Skrevet Mai 27, 2011 Skrevet Mai 27, 2011 Men du Morgan, får man stille opp på slalomen med bane rigget bil eller?.. Må man ha skiltet bil?.. Mvh Frode G
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå