Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmmmm, så havna eg tebake i BMW verden igjen då :D

Henta meg ein 95 modell e36 320 coupe for noen uker siden. Kjørte den hjem fra østlandet, rundt sørlandet og him te vestlandet der den opprinnelig kom te fra Tyskland i 98. :D

Masse e allerede gjort med denne bilen, så egentlig så e det jo bare opp te meg å vedlikeholde denne og passe på den. Den har bilstein dempere, røde polyforinger på stabstag fremme og bak, sebring endestuss, stabstag mellom dempertårn fremme og bak ++++ mer som eg tenker eg ska finne ut av etterhvert. Detta e ein morsom bil me faktisk overraskende god kjørecomfort :)

Legger inn noen bilder av skitten bil, men når været bedre seg og eg får ting i orden så skal den fp seg ein skikkelig polering og overhaling. Leiter og etter fine felger, minimum 17", helst 18 :D

Henting

25zupf2ivh597u6nxdxz.jpg

Stopp i Drammen på hjemreisen

izzyov5r4vu0da7dysw9.jpg

Endelig hjemme på gården :D

2hycc8u816n7f399gg8j.jpg

Skitten etter noen mil på veien

abyj0p7ubs56mirbd1nc.jpg

xk8pqzbh48scq802fkoc.jpg

Go bilene :D

jv0l5zslyqd6fdzh4eqr.jpg

8x8ofokicn0c4urm7jok.jpg

Nyvaska og fin :D

b2j2ay0hjifbpk8fiiz6.jpg

Elske den lillafargen

g0wdnvymywnugalde55o.jpg

3gdl6kqyiw2e7c6jqtsj.jpg

Kommer fler oppdateringer etterhvert tenker eg, setter pris på ros og ris :D

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hey Hey! Gamlebilen til Gaute jo. Han var styreformann i Rogalandsavdeligen for noen år siden.

Skrevet

Ja det må nok fikses... Håper på en gang å få omlakkering på den, da eg vil ha den heil lilla uten sjakkbrettet... Meeeeeeen, ja de peeenga, ja de peeenga.... ;)

Skrevet
heil lilla uten sjakkbrettet...

Likte den uttalelsen der ;) Gratulerer med ny bil, tenker du kommer til å passe godt på den, slik som E34`n :)

Skrevet
heil lilla uten sjakkbrettet...

Likte den uttalelsen der ;) Gratulerer med ny bil, tenker du kommer til å passe godt på den, slik som E34`n :)

Takk takk, ja den ska freshes opp og tas vare på :) Har savna rekkeseksern te tross for utskeielser med v8 det siste året :)

Skrevet

Grattis med ny bimmer da! godt du får deg orntlig bil igjen :) hvilken lilla farge er det på denna? jeg har jo et sett med daytona violet m3 speil liggende om du skulle være intresert ;) orginal bmw!

Skrevet
Grattis med ny bimmer da! godt du får deg orntlig bil igjen :) hvilken lilla farge er det på denna? jeg har jo et sett med daytona violet m3 speil liggende om du skulle være intresert ;) orginal bmw!

mvh Lars Morten

Takk takk :D fargen e barra nydeilg og bedre blir den når eg får renska lakken skikkelig og fresha an opp... Seff trior eg sjakkbrettet stjele mye av effekten i lakken slik den e nå, men det skal ordnes håper eg ;) Pris og bilde av speila? Fargen e madeiravoilet som superbeetle seie, men daytonaviolet e jo kje sååå langt unna. ;)

Er det 302 Madeiraviolet/schwartz? Får ikke finere farge til E36 :D

Sjakkrutene var litt.....uvanlig... men var faktisk ikke så harry!..

Takk takk :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...