Astri Skrevet Mars 22, 2011 Skrevet Mars 22, 2011 Hmmmm, så havna eg tebake i BMW verden igjen då Henta meg ein 95 modell e36 320 coupe for noen uker siden. Kjørte den hjem fra østlandet, rundt sørlandet og him te vestlandet der den opprinnelig kom te fra Tyskland i 98. Masse e allerede gjort med denne bilen, så egentlig så e det jo bare opp te meg å vedlikeholde denne og passe på den. Den har bilstein dempere, røde polyforinger på stabstag fremme og bak, sebring endestuss, stabstag mellom dempertårn fremme og bak ++++ mer som eg tenker eg ska finne ut av etterhvert. Detta e ein morsom bil me faktisk overraskende god kjørecomfort Legger inn noen bilder av skitten bil, men når været bedre seg og eg får ting i orden så skal den fp seg ein skikkelig polering og overhaling. Leiter og etter fine felger, minimum 17", helst 18 Henting Stopp i Drammen på hjemreisen Endelig hjemme på gården Skitten etter noen mil på veien Go bilene Nyvaska og fin Elske den lillafargen Kommer fler oppdateringer etterhvert tenker eg, setter pris på ros og ris
Astri Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Skrevet Mars 22, 2011 Jøss, hadde iallefall venta ein komentar?
pkgrette Skrevet Mars 22, 2011 Skrevet Mars 22, 2011 sett denna bilen før. blir sikkert kul denna. gratulere med kjøpet
StigJ Skrevet Mars 22, 2011 Skrevet Mars 22, 2011 Hey Hey! Gamlebilen til Gaute jo. Han var styreformann i Rogalandsavdeligen for noen år siden.
eirikbg Skrevet Mars 22, 2011 Skrevet Mars 22, 2011 Har du planer om å fikse noe av karosseriet? Ser ut som litt rust i bakenden
Astri Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Skrevet Mars 22, 2011 Ja det må nok fikses... Håper på en gang å få omlakkering på den, da eg vil ha den heil lilla uten sjakkbrettet... Meeeeeeen, ja de peeenga, ja de peeenga....
Jørgen Lie Skrevet Mars 22, 2011 Skrevet Mars 22, 2011 heil lilla uten sjakkbrettet... Likte den uttalelsen der Gratulerer med ny bil, tenker du kommer til å passe godt på den, slik som E34`n
Astri Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Skrevet Mars 22, 2011 heil lilla uten sjakkbrettet... Likte den uttalelsen der Gratulerer med ny bil, tenker du kommer til å passe godt på den, slik som E34`n Takk takk, ja den ska freshes opp og tas vare på Har savna rekkeseksern te tross for utskeielser med v8 det siste året
-Erik- Skrevet Mars 23, 2011 Skrevet Mars 23, 2011 Syns sjakkbrettet var morsomt, men holder med deg når det gjelder lakkering uten
Spiff Skrevet Mars 23, 2011 Skrevet Mars 23, 2011 Grattis med ny bimmer da! godt du får deg orntlig bil igjen hvilken lilla farge er det på denna? jeg har jo et sett med daytona violet m3 speil liggende om du skulle være intresert orginal bmw!
Superbeetle Skrevet Mars 23, 2011 Skrevet Mars 23, 2011 Er det 302 Madeiraviolet/schwartz? Får ikke finere farge til E36 Sjakkrutene var litt.....uvanlig... men var faktisk ikke så harry!..
Astri Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Skrevet Mars 23, 2011 Grattis med ny bimmer da! godt du får deg orntlig bil igjen hvilken lilla farge er det på denna? jeg har jo et sett med daytona violet m3 speil liggende om du skulle være intresert orginal bmw!_________________ mvh Lars Morten Takk takk fargen e barra nydeilg og bedre blir den når eg får renska lakken skikkelig og fresha an opp... Seff trior eg sjakkbrettet stjele mye av effekten i lakken slik den e nå, men det skal ordnes håper eg Pris og bilde av speila? Fargen e madeiravoilet som superbeetle seie, men daytonaviolet e jo kje sååå langt unna. Er det 302 Madeiraviolet/schwartz? Får ikke finere farge til E36 Sjakkrutene var litt.....uvanlig... men var faktisk ikke så harry!.. Takk takk
Sund.M3 Skrevet Mars 23, 2011 Skrevet Mars 23, 2011 jeg har også et set M3 spriler liggende du kan få billigt, vist du er inntresert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå