cato'n Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Flott bil. det felgene sitter fint på e30 me god senk.. blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Kjetil Skrevet Mars 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2011 Håper det, venter på de nå så blir det og prøvemontere og se om man må valse eller ikke, vill tro jeg må det men Blir bilde da felger kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Kjetil Skrevet April 6, 2011 Forfatter Share Skrevet April 6, 2011 Da var bilen eu-godkjent med null feil ^^ Bilen blir vell ut på veien på fredag regner jeg med Får også felgene imorra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Gratulerer Så ut som en smurf med de hvite felgene der. Haha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErlendSandved Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Fin bil, vurderte den selv, men konkluderte med at jeg hadde en bil som skal på etterkontroll og trenger ikke noen fler Skal vel ikke si noe om du har et annet eksosanlegg? Blei nå stoppa med min, med DTM eksos, og han som tok teknisk kontroll sa nå ikke noe på det Han gikk bare noen runder, også begynte han å spørre hvor mye jeg ga får bilen.. Fordi sønnen hans hadde sett på lik bil, haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Kjetil Skrevet April 6, 2011 Forfatter Share Skrevet April 6, 2011 Gratulerer Så ut som en smurf med de hvite felgene der. Haha! Smurf faktisk^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Kjetil Skrevet April 6, 2011 Forfatter Share Skrevet April 6, 2011 Fin bil, vurderte den selv, men konkluderte med at jeg hadde en bil som skal på etterkontroll og trenger ikke noen fler Skal vel ikke si noe om du har et annet eksosanlegg? Blei nå stoppa med min, med DTM eksos, og han som tok teknisk kontroll sa nå ikke noe på det Han gikk bare noen runder, også begynte han å spørre hvor mye jeg ga får bilen.. Fordi sønnen hans hadde sett på lik bil, haha Var DTM eksos som satt på min også Jo, det er visse støykrav VISTNOK. Den skulle jo egentlig på biltilsynet, men så gikk det vist greit at jeg bare stakk og tok eu-kontroll (fikk jeg vite etter jeg hadde bestillt potta) -.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Kjetil Skrevet April 7, 2011 Forfatter Share Skrevet April 7, 2011 Fikk ingen felger idag :/ da kommer dem nok i morra Bilen kommer forresten ut på veien i morra^^ gleder meg sjukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Kjetil Skrevet April 8, 2011 Forfatter Share Skrevet April 8, 2011 Fikk felger idag fra gs + Bilen kommer ut på veien idag ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKME30 Skrevet April 11, 2011 Share Skrevet April 11, 2011 bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet April 11, 2011 Share Skrevet April 11, 2011 bilder? +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Kjetil Skrevet April 11, 2011 Forfatter Share Skrevet April 11, 2011 Skal prøve og kanskje ta noen ikveld blir litt bedre i skumringstida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Kjetil Skrevet April 13, 2011 Forfatter Share Skrevet April 13, 2011 Da har jeg fått tatt noen nye bilder ;D Fått på NYE sommerfelger og leppa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 Pen bil Hvordan bakfanger er det som står på ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Kjetil Skrevet April 13, 2011 Forfatter Share Skrevet April 13, 2011 Er litt uvist egentlig :S Ligner litt på m3 bakfangern, men har rett slett ingen anelse da den sto på bilen når jeg kjøpte den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå