Gå til innhold

"Ny" støvsamler, E34 M5.. Nye bilder i 1. post..

Share

Anbefalte innlegg

Helt enig i at interiør er nydelig inni bilen,

men der stopper det for meg, har selv slikt i min E-46, og jobber på bil og er møkkete dagen lang, og da skal jeg si deg du må vaske ofte, for aldri vært borti noe som møkk synes så fort på,,,

to kjøreturer så må handtaket til å lukke dører vaskes..

Men pent er det, for de som alltid går i dress og aldri har møkk mellom finga :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Je han e flink han Joachim, han laga eksos, trykkrør og feste til intercooler og oljekjøler på E24`n og det blei i veldig fornød me! I får ta en telefon te han og høre om han kan lage nokka te me som har omtrent samme støynivå som orginalt...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I ska ta me en alvorsprat me han i så får vi sjå ka vi kjem fram te, den som e der no skrangla iallefall så den bli ikke mye gamlere.... :? Måtte bare ta nokken bilda idag og, lagt ut i post nr 1..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det!

Det med baklyktene skal jeg ikke være uenig i, jeg syns det går litt mye i svart der bake men disse fulgte med bilen og jeg syns de er mye bedre enn de klarglass baklyktene som sto på. Men det er meget mulig det blir innkjøpt ett sett med røde baklykter og mørk blink for å prøve det også... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det!

Det med baklyktene skal jeg ikke være uenig i, jeg syns det går litt mye i svart der bake men disse fulgte med bilen og jeg syns de er mye bedre enn de klarglass baklyktene som sto på. Men det er meget mulig det blir innkjøpt ett sett med røde baklykter og mørk blink for å prøve det også... :)

Høres bra ut! svarte er helt klart bedre enn klaglass og annet som ikke har blitt levert på dem.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil du har fått deg! Og jeg må henge meg på alle som digger interiøret ditt. Har selv vært på jakt etter lyst skinnint. med sort dash i en evighet. Man blir litt lei av sort skinn etterhvert. ;)

Kanskje noen spacere evt. bredere LM-reps hadde vært på sin plass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelige tilbakemeldinger! Det blir nok innkjøpt røde baklykter med blink i samme stil som blink foran og på siden. Måtte bare prøve disse siden de var med. Bredere LM reps skulle jeg gjærne hatt men vet ikke om de er mulig å få tak i? Disse er 8.5 og 9.5 men spacere ligger klare og skal på iallefall...:-)

Fronten skal være som den er, kun inn med nye orginale grøftelys...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...