Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
standen på motoren skulle vere bra..var i bruk i bil 3 mnd før eg fekk den var det som var sagt.fra første gang eg starta den har d ikkje vert oljetrykk..starta den md oljelokket og slanger til oljekjøler av.oljefilteret er knusk tørt.so ramme og lager på råder eg mest sannsylig gåent.

kjøpte ny motor pga havari på gammelmotor.var en grunn til att eg kjøpte en komplett motor som skulle vere i go stand.

kinna du motor ei stund før du starta? Det er ein regel eg har iallefall, eg kinna altid i eit halvt min sjølv om det er overkill, grunnen til det er mitt første turbobygg som fekk rådebank, eg starta den uten å kinne oljetrykk og da hørtest det ut som eit takras nedi der i nesten eit halvt minutt før den blei stille...

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

d blei gjort .kobla ikkje til hjerne..so vart ikkje starta første kvelden..blei kun kinna for å sjekke att alt gjekk og var iorden.som d viste seg att d ikkje var. har hatt med tidligare bmw mekaniker md bmw tekniker på telefonen..so alt er gjort på riktig måte.

Skrevet
d blei gjort .kobla ikkje til hjerne..so vart ikkje starta første kvelden..blei kun kinna for å sjekke att alt gjekk og var iorden.som d viste seg att d ikkje var. har hatt med tidligare bmw mekaniker md bmw tekniker på telefonen..so alt er gjort på riktig måte.

Ok, eg tenkte meg egentlig det :)

Skrevet
Mitt tips er og gå på døra med en kompis og "ekstrautstyr"

Her skal det refunderes penger!

+1!

Eg kan vere med ;)

Skrevet

janei fan..heimebesøk er garantert tingen her!;) du forresten..var det i ørsta du henta motor? Kan vere samme fyr eg har handla interiøret mitt med..hadde noke problem med han ang den handelen.. ta gjerne på pm

Skrevet

Hvis selger garanterer at motoren er feilfri uten feil og mangler, hadde jeg fankern meg dratt fram kjeppen, tror jeg hadde blitt passe bra sint hadde det der skjedd meg

Skrevet
Hvis selger garanterer at motoren er feilfri uten feil og mangler, hadde jeg fankern meg dratt fram kjeppen, tror jeg hadde blitt passe bra sint hadde det der skjedd meg

Hmm...dratt fram kjeppen??

Skrevet

Hahaha, å dra fram kjeppen er jo EIN måte å lette på trykket men det hjelpe jo berre til neste dag da trykket er like gale igjen :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...