|Ole| Skrevet Mars 22, 2011 Skrevet Mars 22, 2011 standen på motoren skulle vere bra..var i bruk i bil 3 mnd før eg fekk den var det som var sagt.fra første gang eg starta den har d ikkje vert oljetrykk..starta den md oljelokket og slanger til oljekjøler av.oljefilteret er knusk tørt.so ramme og lager på råder eg mest sannsylig gåent. kjøpte ny motor pga havari på gammelmotor.var en grunn til att eg kjøpte en komplett motor som skulle vere i go stand. kinna du motor ei stund før du starta? Det er ein regel eg har iallefall, eg kinna altid i eit halvt min sjølv om det er overkill, grunnen til det er mitt første turbobygg som fekk rådebank, eg starta den uten å kinne oljetrykk og da hørtest det ut som eit takras nedi der i nesten eit halvt minutt før den blei stille...
Castrol Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Skrevet Mars 22, 2011 d blei gjort .kobla ikkje til hjerne..so vart ikkje starta første kvelden..blei kun kinna for å sjekke att alt gjekk og var iorden.som d viste seg att d ikkje var. har hatt med tidligare bmw mekaniker md bmw tekniker på telefonen..so alt er gjort på riktig måte.
Azeton Skrevet Mars 22, 2011 Skrevet Mars 22, 2011 Mitt tips er og gå på døra med en kompis og "ekstrautstyr" Her skal det refunderes penger!
|Ole| Skrevet Mars 22, 2011 Skrevet Mars 22, 2011 d blei gjort .kobla ikkje til hjerne..so vart ikkje starta første kvelden..blei kun kinna for å sjekke att alt gjekk og var iorden.som d viste seg att d ikkje var. har hatt med tidligare bmw mekaniker md bmw tekniker på telefonen..so alt er gjort på riktig måte. Ok, eg tenkte meg egentlig det
M|Fjeld Skrevet Mars 22, 2011 Skrevet Mars 22, 2011 Mitt tips er og gå på døra med en kompis og "ekstrautstyr"Her skal det refunderes penger! +1!
|Ole| Skrevet Mars 22, 2011 Skrevet Mars 22, 2011 Mitt tips er og gå på døra med en kompis og "ekstrautstyr"Her skal det refunderes penger! +1! Eg kan vere med
Castrol Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Skrevet Mars 22, 2011 hehe..d ska dokke ikkje bekymre dokke for..=)
Bmweee Skrevet Mars 22, 2011 Skrevet Mars 22, 2011 janei fan..heimebesøk er garantert tingen her! du forresten..var det i ørsta du henta motor? Kan vere samme fyr eg har handla interiøret mitt med..hadde noke problem med han ang den handelen.. ta gjerne på pm
ZhilleN Skrevet Mars 22, 2011 Skrevet Mars 22, 2011 Hvis selger garanterer at motoren er feilfri uten feil og mangler, hadde jeg fankern meg dratt fram kjeppen, tror jeg hadde blitt passe bra sint hadde det der skjedd meg
Tom K Skrevet Mars 22, 2011 Skrevet Mars 22, 2011 Hvis selger garanterer at motoren er feilfri uten feil og mangler, hadde jeg fankern meg dratt fram kjeppen, tror jeg hadde blitt passe bra sint hadde det der skjedd meg Hmm...dratt fram kjeppen??
Bmweee Skrevet Mars 22, 2011 Skrevet Mars 22, 2011 Zhillen..dine metoder for straff tror eg du må holde for deg selv..det blir litt for spesielt..
Castrol Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Skrevet Mars 22, 2011 hehehe..=) kvar sin måte løyse ting på kara..!=) e rimli forbanna ja..
|Ole| Skrevet Mars 22, 2011 Skrevet Mars 22, 2011 Hahaha, å dra fram kjeppen er jo EIN måte å lette på trykket men det hjelpe jo berre til neste dag da trykket er like gale igjen
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Mars 22, 2011 Skrevet Mars 22, 2011 Nå har eg ikkje peiling på hva som er "sannheten" i denne saken, men det er ikke uvanlig at hvis en motor har stått lenge uten bruk at oljepumpa har vansklig for å ta tak igjen derav ingen oljetrykk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå