mefrisvo Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Hei! Jeg la for noen dager siden ut et emne her om at jeg vurderte å kjøpe en høyrerattet bmw, men ser nå bort ifra denne. Har nå en Bmw 320i 1991 modell på hånden. Denne har gått 218' og er nylig eu-godkjent. Nylakkert i garasje i fjord høst, etter bakskjermer ble byttet ut pga. rust, men lakkresultatet ser bra ut. Da han kjøpte bilen for 2 år siden ble alle caliptere byttet ut, samt dempere rundt om. Han forlanger 35.000 kroner for bilen, men jeg får den til "kompispris" til 30.000 Jeg har prøvekjørt den, og alt virker fast og fint. Er det noe jeg bør være ops på? Er 30.000 dyrt for denne bilen? Har ikke bilder av bilen, men den er blå, har full m-tech styling og 17"alu felger på sommer, 15" alufelger på vinter med nye vinterdekk. Usikker på stand på sommerdekk. Har også takluke. Godkjent senket. Hva tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cypher Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 http://autopower.se/ Les det som står under e36 på Begagnatguiden Der står det en del tips. Sjekk etter rust på de fleste plasse, sjekk at takluken fungerer som den skal og ikke har lekkasje. Finn ut om det er lekkasje fra radiator osv osv, sjekklista er lang på en 20 år gammel bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mefrisvo Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2011 Bilen er bra for rust, takluken åpner seg ikke, kun vippen som fungerer. Men hva synest folket da? Er dette en ok pris for en slik bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cypher Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Virker som en grei pris ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Er bilen i god stand er det en fair pris Det er stor forskjell på tilstanden på disse bilene, så da er det naturlig at prisen også varierer en del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mefrisvo Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2011 Bilen er i god stand ja, så jeg mener det er en fornuftig pris ja Skal se mere på den ikveld, så kanskje det blir handel også da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-39 Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 Du kan jo prøve deg på 25.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mefrisvo Skrevet Mars 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2011 han har akkurat gått ifra 35.000,- skjønner du, så det er nok litt tvilsomt at jeg får den lavere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Det er jo bare en måte å finne ut av det på.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Bør komme deg under bilen å se på innfesting til travers bak, 4 punkter.. Disse bilene ruster ofte opp der og da må man evnt senere tid ned med hele bakstilling og sveise opp igjen..Kostbar affære som ikke er verdt å koste på bilen med mindre du tar det selv..da blir jo det en annen sak;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 sjekk jekkfesta. bagasjeluka, runt dempertårne, under pansre bakom lyktene, under spylertanken, under batteriet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mefrisvo Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2011 Er en kompis som eier bilen, så jeg har sett den på bukk, og den ser bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå