Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skaff dere Coop-kort, da slipper dere å krite bensin for så å betale en regning hver mnd.. Gir 30 øre per liter i bonus, samtidig som dere får bonus på bilvask osv..

Gjelder Statoil og Esso..

Skrevet

Handler drivstoff på Terra sitt gullkort. Fungerer utmerket, og har 4% rabatt på alt drivstoff på alle stasjoner. Du kan selv gå inn og velge kategori for din bonus. Om du f.eks skal handle mye sportsutstyr, går du inn i nettbank og bytter til det. Bruker kun kortet som et "extra-kort" om noe skulle skje med mitt Visa-kort, og til å fylle drivstoff meg. Poengene du tjener opp er penger. 1poeng = 1.krone. Lettvint og greit :)

Skrevet

Du må sikkert "søke". Kan godt hende din bank også har en slik ordning. Men om du er betalingsdyktig, har fast jobb og ingen betalingsanmerkninger skulle vel ikke det være noe problem. Jeg satte faktisk kredittgrensa mi selv også. Om du går inn på www.terra.no finner du sikkert info der :)

Skrevet
Du må sikkert "søke". Kan godt hende din bank også har en slik ordning. Men om du er betalingsdyktig, har fast jobb og ingen betalingsanmerkninger skulle vel ikke det være noe problem. Jeg satte faktisk kredittgrensa mi selv også. Om du går inn på http://www.terra.no finner du sikkert info der :)

Var akuratt inne der men kom ikke inn på søknads skjema sikkert noe gæli med linken kanskje

Skrevet
Jeg har et gratis kredittkort som gir 3,65 % på bensin/diesel (samt noen andre ting som bl.a klær), men jeg tror det kun gjelder i Norge. Med en pris på kr 13/l, blir det 47 øre i rabatt. Har egentlig ikke lett etter bedre tilbud, men jeg vil ikke være knyttet til én bensinstasjonkjede.

Hvilke?

Hvilke bensinstasjoner, eller hvilket kort? Kortet heter 365Privat og rabatten gjelder alle bensinstasjoner (i Norge).

Skrevet

har cresco car kort som gir 4 prosent på allle stasjoner pluss naf fordel extra som gir 4 prosent plus 30 øre ekstra på statoil. betal alt ved forfall ellers så går man på en smell..

Skrevet

Viss man er medlem i NAF, har man 30øre rabatt hos Statoil..

Man må da dra NAF-kortet før vanlig betalingskort.

Skrevet

Jeg fyller kun på shell.

Der har de 99 vpower til ///M'n og 95/98 til de andre bilene.

Der har jeg da trumf kort som gir noe rabatt. Sålenge man er "avhengig" av 99 blyfri, så er jo shell den eneste leverandøren av dette.

Skrevet
Trodde 98 var godt nok for BMW med stor motor jeg?

Er helt sikkert det, men skader nok heller ikke å kjøre med 99;) har alltid brukt det m'n

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...