Gå til innhold

E28Fredrik's 524td


E28Fredrik
 Share

Anbefalte innlegg

Ser bra ut detta her ;) har au dratt fram den eine 524,n min etter mange år nå! Men kommer nåkk ikkje te å ha tolmodighet te samme finishen ser eg :P

Takk for det du :) hehe.. holder du til i bø?? :P har du mange 524'er eller? :P

Gleder meg veldig til å se denne ferdig ! En av mine favoritt prosjekter på bimmers :) hva slags coilovers blir det på denne siden du skal selge GS coiloverne? :)

Du er ikke aleine om å glede deg til det! ;) jøss, morro å høre at folk liker det jeg driver med altså! ;)

Hva slags senking jeg skal gå for nå kan forbli en hemmelighet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder te i bø ja. har ein 83 524td og ein 87 524 orginal shadowline. samt ein 86 525. Har nå finni ut att 87 modelen ska få ein ny sjanse 8)

Hmm! De må jeg nesten komme å se på en dag!! :))

Jeg trenger ny topp til min 524 TD! Uten sprekk. Noen av dere TD gutta som har??

Har flere jeg! :) hehe.. 5-6 stykker :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder te i bø ja. har ein 83 524td og ein 87 524 orginal shadowline. samt ein 86 525. Har nå finni ut att 87 modelen ska få ein ny sjanse 8)

Hmm! De må jeg nesten komme å se på en dag!! :))

Jeg trenger ny topp til min 524 TD! Uten sprekk. Noen av dere TD gutta som har??

Har flere jeg! :) hehe.. 5-6 stykker :P

Får jeg kjøpe en? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

..ingen konkrete oppdateringer her ennå :P

Eneste som har skjedd er at jeg har kjøpt nytt panser og levert alle 'løse' karosseri deler til lakkereren! ;)

Det trillbare skallet blir nok levert så fort han er ferdig med grunninga av delene :)

Må nok få lurt til meg noen bilder av arbeidet underveis :) håper på ferdig lakkering innen en mnd :))

Og ja!! ;) også har jeg bestillt luftfjæring fra Bagriders.. :D ventes levert om en måneds tid det og!

Så her skjer det ting ennå! Følg med! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...