Gå til innhold

E28Fredrik's 524td


E28Fredrik
 Share

Anbefalte innlegg

Leste gjennom heile tråden nå, fyy faen å bra det blir, for ein bil! :D  

så fin ut den svarte og da, men du må få lært opp atle og han andre modellen med briller i bmw's modellkoder! når jeg spurte hvem som kjørte e28 så fikk jeg bare te svar "hva er det?" :lol: jobber på nopro, var jeg som prata med atle her om dagen om du husker ;)

Hehe! Jo takk for det ;) nytter ikke å lære han sånt da :P hehe

Ja stemmer det! Er du her og?? :P fikk du ut lagera av den delen du prata om a? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ;) Ordna seg det, har bare gamlinger med andre fagbrev enn det jeg er lærling i (industrimekaniker) til å lære meg opp så hender jeg må inn te kusekaasa når jeg står fast :)

Sent from my GT-I9305 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

få nå dissa felga lengre inn! jeg syns dette ødela litt av sjarmen på en så strøken e28 :( :( (men er vell bare meg :police: )

Ser hva du mener Morten :) men hvis jeg skulle beholdt sjarmen over denne bilen, så kunne jeg nok ikke hatt hverken felgene, luftfjeringen, eller de mørke rutene på denne bilen. Da måtte jeg nok kjørt den stilen hele veien, med noen standard BMW hjul fra den tiden, ett vanlig senkesett, og bronseruter hele veien :) kanskje dette blir montert etterhvert som jeg blir lei av 'stance-stilen' :P

Edit: men takk for kritikken Morten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt sånn imellom begge meningene her :P ifølge mine utregninger (.....) :P skulle felgkanten gå kant i kant med hjulbuen, men viste seg å bomme med 2-3 mm.. Det ser faktisk litt mer ut på bildene enn IRL.. Har vert på tanken om å frese av senteret noen mm, men jeg syns det er veldig viktig at det blir likt fremme og bak, så må avvente litt til jeg får fjærbeina til luftfjeringen framme, så jeg vet hvor mye jeg kan ta av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt sånn imellom begge meningene her :P ifølge mine utregninger (.....) :P skulle felgkanten gå kant i kant med hjulbuen, men viste seg å bomme med 2-3 mm.. Det ser faktisk litt mer ut på bildene enn IRL.. Har vert på tanken om å frese av senteret noen mm, men jeg syns det er veldig viktig at det blir likt fremme og bak, så må avvente litt til jeg får fjærbeina til luftfjeringen framme, så jeg vet hvor mye jeg kan ta av :)

jeg ville ikke ha begynt å tukla med det, er finest sånn synes jeg. men det er jo hver sin smak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...