No1coatings Skrevet August 14, 2013 Skrevet August 14, 2013 Må si jeg ser frem til å se den med farge;)
E28Fredrik Skrevet August 14, 2013 Forfatter Skrevet August 14, 2013 Må si jeg ser frem til å se den med farge;) Ja det skal bli godt å nærme seg slutten på ett prosjekt nå! hehe Prata akkurat med Salmaker Egil nå, så da leverer jeg taktrekket til han i mårra, så det blir klart til montering når bilen er ferdig lakka Framskjermer ble akkurat montert derdig nå, så jeg må nok få låne biltralla di til helga så jeg får levert bilen og!
No1coatings Skrevet August 14, 2013 Skrevet August 14, 2013 Ja, får vell prøve å holde av tralla til deg da;)
E28Fredrik Skrevet September 7, 2013 Forfatter Skrevet September 7, 2013 Noen bilder fra lakkboksen flere bilder kommer senere når jeg har fått alle deler hjem
norbakken Skrevet September 7, 2013 Skrevet September 7, 2013 Blir fett med luft! Ser ut til at jeg må ta meg en tur til nedover i løpet av høsten, for denne må nok oppleves live
tommyheimberg Skrevet September 7, 2013 Skrevet September 7, 2013 Ossen farge er det?, ikke calypsorot? Litt mørkere? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
E28Fredrik Skrevet September 7, 2013 Forfatter Skrevet September 7, 2013 Blir fett med luft! Ser ut til at jeg må ta meg en tur til nedover i løpet av høsten, for denne må nok oppleves live Aah! Endelig virker forumet! hehe.. ja du må nok ta deg en tur ned etterhvert når jeg begynner å fått montert en del! Ossen farge er det?, ikke calypsorot? Litt mørkere?Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Syns det ser ut som burgundrot jeg. Burgundrot er helt riktig det! var veldig spent på hvordan den fargen var 'live' nylakkert Overraskende fin farge!! Passer veldig godt inntil chrome ihvertfall syns jeg! )
tommyheimberg Skrevet September 7, 2013 Skrevet September 7, 2013 Nydelig farge! Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
Larsinnj Skrevet September 9, 2013 Skrevet September 9, 2013 Slenger meg på å sier nydelig farge, og at jeg gleder meg til å se den ferdig lakkert, med ferdigstilt luftfjæring!
Mjørgen Skrevet September 9, 2013 Skrevet September 9, 2013 Gleder meg veldig til og se denne ferdig! Blir grise tøff
NBCustom Skrevet September 9, 2013 Skrevet September 9, 2013 Deilig å se at fargen ble så fin! Jeg synes min e23 er litt "matt" i lakken (og var litt engstelig), men er nok pga slitasjen over tid. For din så flott ut!
Sund.M3 Skrevet September 9, 2013 Skrevet September 9, 2013 Gleder meg veldig til og se denne ferdig! Blir grise tøff +1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå