02turbo Skrevet November 20, 2012 Share Skrevet November 20, 2012 Dette ser veldig bra ut, Fredrik! Gleder meg til å se at understellet kommer på plass, så du har noe å henge felgene på nå som du ikke kan ha dem i stua lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet November 22, 2012 Forfatter Share Skrevet November 22, 2012 Da har jeg fått bilen av hengeren og opp i taket! Snart klar for å montere understell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet November 22, 2012 Share Skrevet November 22, 2012 Nice! Det er nå morroa begynner! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 22, 2012 Share Skrevet November 22, 2012 Blir moro å følge med framover:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet November 22, 2012 Forfatter Share Skrevet November 22, 2012 Nå er det bare å sortere litt skruer å få sendt de til vestby galvaniske for å få de til å se nye ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet November 22, 2012 Share Skrevet November 22, 2012 Nå er det bare å sortere litt skruer å få sendt de til vestby galvaniske for å få de til å se nye ut Såpass? Dette har jeg savnet å ha tilgang på... Dyrt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet November 22, 2012 Forfatter Share Skrevet November 22, 2012 Såpass? Dette har jeg savnet å ha tilgang på... Dyrt? Sjekk www.vestbygalv.no Hørte med han ang. Pris å da sa han bare at det var ikke noe å tenke på Var en på jobben min som betalte 500,- for ca 10 kg skruer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet November 22, 2012 Share Skrevet November 22, 2012 Nå blir det kjekt å se framgangen her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Desember 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2012 skjedd lite siden lakkering nå.. har holdt på å flytte verkstedet til ett større lokale om dagene.. så nå deler jeg 130kvm sammen med lillebror.. her er Joaronn sin 540ia og 324td og min 520i plassert i det nye lokalet men! tilbake til prosjektet! fant fram servo snekka for å se litt hva jeg skulle gjøre med den.. den var jo så møkkete og fæl.. og så vips: de største delene blei sendt til min gode lojale lakkerer, oringer og simringer blei tatt ut og kjøpt nye.. så da satt jeg igjenn med disse møkkete skruene.. det måtte gjøres noe med..! vasket de og gav de ei runde i glassblåseren, sammen med alle de andre skruene til understellet, så de ble seende slik ut: 2 uker senere ble de slik:: julaften kom visst noen dager tidligere i år venter noen gode oppdateringer med montering i julen.. så følg med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Desember 20, 2012 Share Skrevet Desember 20, 2012 nice:) er på tanken på å gjøre samme selv med endel skruer og drit. noen kjappe spm bare; går det med alu også? og må det sandblåses først? mente det bare var å levere alt gammalt, rustent og møkkete og få det i gull tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Desember 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2012 nice:) er på tanken på å gjøre samme selv med endel skruer og drit. noen kjappe spm bare; går det med alu også? og må det sandblåses først? mente det bare var å levere alt gammalt, rustent og møkkete og få det i gull tilbake www.vestbygalv.no anbefales!! niceprice! aluminium kan også behandles på en måte der ja måå vel ikke sandblåses først men fikk beskjed om at de ville ha de frie for lakk og gravrust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Desember 20, 2012 Share Skrevet Desember 20, 2012 ok takk! mitt er rustfritt, bare møkkete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Desember 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2012 ok takk! mitt er rustfritt, bare møkkete Aha ja du får høre med dem hva dem godtar jeg skal ihvertfall bruke de til hver eneste skrue på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Desember 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2012 da er vi igang med montering! første del er montert! ser nå på bildene at delene har ligget og støvet ned alt for lenge! en fornøyd hjelper likte resultatet og undertegnede måtte igang med neste del! osv osv. det var kveldens resultat.. mer kommer i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Desember 21, 2012 Share Skrevet Desember 21, 2012 Hvilke coilovers er det der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå