E28Fredrik Skrevet September 5, 2011 Forfatter Skrevet September 5, 2011 Kan dette kalles inspirasjon? hehe.. utrulig tøft påfunn
APedersen Skrevet September 5, 2011 Skrevet September 5, 2011 Rå kult, digger ideen om slikt, samme med tilhengere
VegarVS Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 skikkelig sans for prosjektet ditt lykke til!!
E28Fredrik Skrevet September 6, 2011 Forfatter Skrevet September 6, 2011 Rå kult, digger ideen om slikt, samme med tilhengere Hadde vert tøft å snudd en gammel henger med samme felger som på bilen ja Følger med skikkelig sans for prosjektet ditt lykke til!! Morro prøve å få til mye oppdateringer Til helga
E28Fredrik Skrevet September 14, 2011 Forfatter Skrevet September 14, 2011 Da er blåsinga og sinkgrunning av understellsdelene ferdig.. så da venter jeg på pulverlakk forhåpentligvis i løpetav uka alle delene som skal lakkeres tar stor plass i stua nå godt å være ungkar hehe ogsåå driver jeg litt med shopping om kveldene har laget ei liste i exel med delenummer og priser fra koed og GS her har jeg sammenlignet priser på bremser, polyforinger, ledd og diverse under bilen, artig å se forskjellen.. prisene er uten klubbrabatt
E28Fredrik Skrevet September 15, 2011 Forfatter Skrevet September 15, 2011 Fått noen bremsedeler tilbake fra lakkering.. men var ikke helt fornøyd med farga, så da måtte jeg fra med biltema motorlakken.. ble litt mer glans i den gitt godt å endelig se noen ferdige deler
NBCustom Skrevet September 15, 2011 Skrevet September 15, 2011 supert, godt du går grundig til verks Fredrik:) Gleder meg til neste sesong, da skal vi gli med hver vår burgunderrøde hai.
E28Fredrik Skrevet September 15, 2011 Forfatter Skrevet September 15, 2011 supert, godt du går grundig til verks Fredrik:) Gleder meg til neste sesong, da skal vi gli med hver vår burgunderrøde hai. hvor er liker knappen! Hehe selfølgelig går jeg grundig til verks skal bli helt 110 den her
daigzen Skrevet September 16, 2011 Skrevet September 16, 2011 tøft! hva skal skje motormessig da ? Trur den fungerer ganske så greit fra før denne motoren
E28Fredrik Skrevet September 16, 2011 Forfatter Skrevet September 16, 2011 tøft! hva skal skje motormessig da ? Motormessig blir den bare gjort ren, kjøpe nye pakninger, Slanger , deksler osv.. Ellers helt orginal utenom littt oppstillt pumpe og kanskje en intercooler om jeg finner en som passer fint Simply Clean
E28Fredrik Skrevet September 16, 2011 Forfatter Skrevet September 16, 2011 tøft! hva skal skje motormessig da ? Trur den fungerer ganske så greit fra før denne motoren Hehe.. spørs det åssen virker den nye td' din a? Dårlig misunnelig på deg som har 2!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå