Monica M. R. Skrevet Mars 24, 2011 Skrevet Mars 24, 2011 Hei! Da har turboen min tatt kvelden. Hadde eksoslekkasje som jeg skulle ordne og har hørt turboen spinne og hvine noe ekstra i det siste pluss ekstra mye røyk fra foran (har ryki pga lekkasjen). Får tatt av flexirøret og holder det litt skrått og ut renner det olje! Supert! Pluss at jeg kjenner at den er slarkete når jeg prøver å snurre den.. Da lurer jeg på; Noen som har overhalt turboer? Erfaringer? Pris? Og hvor? Ellers har jeg snust litt rundt på bl.a. gs, koed, meca (hadde ikke) og lufta spørsmålet på andre forum. Kjedelige priser synes jeg! Men sånn er det vel.. Grei pris på koed, men dumt at den gamle må sendes i retur, ser for meg det blir billig liksom.. Får jo igjen 1000,- men, dog.. Brukt har jeg helst ikke lyst til å prøve meg på, da man ikke vet tilstanden uansett om bilen den kommer fra har kjørt 90000 eller 300000, så er det jo forskjell på hvordan de er brukt liksom. Så helst en av de to ovenstående. Men, hva mener folket?
Forbiss Skrevet Mars 24, 2011 Skrevet Mars 24, 2011 Har du sjekka pris på bytteturbo? Pleier ikkje å være så dyrt det. Hos f.eks. gik turbo eller norsk turboservice?
KennethW Skrevet Mars 24, 2011 Skrevet Mars 24, 2011 Ellers har du turbokongen som tar innbytte mot nyoverhalt turboer. Rask, billig, grei og serviceinnstilt kar.
Monica M. R. Skrevet Mars 25, 2011 Forfatter Skrevet Mars 25, 2011 Har du sjekka pris på bytteturbo? Pleier ikkje å være så dyrt det. Hos f.eks. gik turbo eller norsk turboservice? Bytteturbo? Hvordan fungerer det?
TRF Skrevet Mars 25, 2011 Skrevet Mars 25, 2011 som koed, du sender din defekte. Det billigste jeg har vært borti var en 1000lapp billigere enn koed.
Monica M. R. Skrevet Mars 25, 2011 Forfatter Skrevet Mars 25, 2011 Ellers har du turbokongen som tar innbytte mot nyoverhalt turboer. Rask, billig, grei og serviceinnstilt kar. Peiling på åssen jeg får tak i han? Prøvde å google, men kom bare til masse forskjellige forum og ikke noe spesifikt nr eller adresse.
takaasen Skrevet Mars 25, 2011 Skrevet Mars 25, 2011 Ellers har du turbokongen som tar innbytte mot nyoverhalt turboer. Rask, billig, grei og serviceinnstilt kar. Peiling på åssen jeg får tak i han? Prøvde å google, men kom bare til masse forskjellige forum og ikke noe spesifikt nr eller adresse. TK har anonser på finn. mob 958 26 198.
Monica M. R. Skrevet Mars 25, 2011 Forfatter Skrevet Mars 25, 2011 Ellers har du turbokongen som tar innbytte mot nyoverhalt turboer. Rask, billig, grei og serviceinnstilt kar. Peiling på åssen jeg får tak i han? Prøvde å google, men kom bare til masse forskjellige forum og ikke noe spesifikt nr eller adresse. TK har anonser på finn. mob 958 26 198. Ah! Takker og bukker!
jacobsen91 Skrevet Mars 25, 2011 Skrevet Mars 25, 2011 Bytta turbo på min E39 530d for litt siden, dette gjorde jeg hos Turboservice som ligger i høvik, veldig seriøst firma, og fikk en veldig bra pris også Burde ta en prat med de
Monica M. R. Skrevet Mars 25, 2011 Forfatter Skrevet Mars 25, 2011 anbefaler http://www.turbopower.no Takk igjen for svar folket! Har skrevet til alle og venter på svar! Håper det ikke blir for dyrt, men må vel kanskje regne med litt når det gjelder en turbo. Men takk igjen alle sammen!
Monica M. R. Skrevet Mars 28, 2011 Forfatter Skrevet Mars 28, 2011 Har da fått høre at det ikke er lov å ovehale denne turboen. Har fått svar fra turbopower, turboservice og gik turbo og dette med bytteturbo blir for dyrt for meg, hvertfall akkurat nå! Helvetes-måned, rett og slett!! Da er mitt spørsmål... Noen som har en turbo til overs?? GARRETT VNT turbo, til 2 liter'n med 136hk. (M47) Noen som har og har lyst på kronarsjer??? $$$
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå