Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett på en xenonlykt som Koed hadde til en pris pr lykt på 3890. Er til en 2001 E39 med orginal xenon m/orange blink. Lurer derfor på om noen av dere på forumet har kjennskap til disse lyktene og om disse er lik de orginale. Hvist inntresant så er delenr: www12466.

Skrevet
Lik de orginale ? De er jo orginale

Vet du det eller bare tror du? Vil jo påstå at Hella har orginal, og de koster 7-8000. Har sett flere etterligninger som bare er tildels like. Angelseyes ringene på noen uorginale er ulike. Andre igjen uten auto høydejustering. Så det er masse forskjeller ute på markedet.

Skrevet

Hvist det er Hellalykter så er det jo bare halve prisen av hva de koster her på berget. Da er jo valget enkelt :)

Skrevet
Lik de orginale ? De er jo orginale

Vet du det eller bare tror du? Vil jo påstå at Hella har orginal, og de koster 7-8000. Har sett flere etterligninger som bare er tildels like. Angelseyes ringene på noen uorginale er ulike. Andre igjen uten auto høydejustering. Så det er masse forskjeller ute på markedet.

Disse lyktene er orginale ja, har de selv.

Bare at jeg har de med Hvite blink:

www12549 og www12550 som ser bedre ut etter min menig, i tilegg er de billigere.

Skrevet

Hvit eller orange blink er jo en smakssak. Da jeg vil holde min bil mest mulig som orginal, så blir det med orange blink. Får heller koste litt mer :)

Skrevet
fortsatt orginalt med hvite da. er bare penere, og gjør at bilen ser litt nyere ut. :P

Blir jo litt feil og si at det er penere med hvite lykter. Men hadde du sagt, "jeg synes det er penere", så hadde det blitt noe annet. Du bør skjønne at alle ikke har samme mening om ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...