Gå til innhold

Bingo sin 92mod 520 E34 touring.

bingo
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kun senket fremme med 30mm fjærer akkurat nå. er litt redd den kommer til å bli litt lav bak visst jeg senker 30 mm der også. får se hvordan det ser ut den dagen jeg for felger på den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens update!

s68mfly6pwauzy5w3vyl.jpg

var og handlet ikveld og når jeg skulle kjøre hjem var det dødt, håper det er en av sensorene som har tatt kveld, å at det ikke er noe annet.

Satser på en mer positiv update snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så mye prosjekt tråd dette her ennå,er mer som en dagbok :lol:

men fikk byttet kamakselsensoren idag å nå virker bilen som den skal ihvertfall :) det var en trang og ingen god opplevelse å bytte den der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett flere som har fjærnet nivåreguleringen ved å legge en slange mellom tur/retur bak hvor rørene ligger side ved side. Kan være du finner det i tråden til KingB sin E34 M5 touring.

Fin bil forøvrig. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips som jeg gjorde med min touring etter jeg senka den, for at nivåreguleringa ikke skulle ligge å jobbe imot senken å brenne hydraulikkpumpa.. Var at det er et stag fra nivåreguleringa (ligger inntil diffen) som går til stabstaget, rett å slett skru av dette, vri "hendelen" på nivåreguleringa bakover, så slippes bilen automatisk ned, eller du drar hendelen framover, og bilen hever seg til ønsket høyde, når du finner ønsket høyde, setter du hendelen i '0' posisjon og bilen er og blir i den høyden og demping funker som normalt.. Om du skal dra henger/campingvogn etc, så får du gå bak å 'heve' bilen litt så den ikke blir for lav på ræva.. ;)

Dette funker utmerket på min touring.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...