S.Hafsmo Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 Ja, det gjør det. Har hatt bilen min i 4 år, og har fortsatt ikke fått lakkert fronten helt ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Mai 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2011 Den er så stygg i lakken at hel lakkering og farge bytte frister litt, men føler det er litt dumt å legge så mye penger i den også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 ja det kommer med tiden, må prioritere litt andre ting før bil dessverre. men får ta litt og litt. Jeg lakka min helt ned selv, med boks, og det ble bra det. Nå har jeg sort bil da, så det syns ikke så veldig mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 Jeg lakka min helt ned selv, med boks, og det ble bra det. Nå har jeg sort bil da, så det syns ikke så veldig mye. Det er selvfølgelig et alternativ, men jeg har lenge hatt litt lyst på en ny front, så det har ikke blitt at jeg har lagt så mye innsats i å få det gjort. Lakkerte leppa på Granada'n back in the days, og den ble mye penere enn resten av bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Mai 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2011 Men blir det egentlig så mye billigere med sprayboks? er lenge siden jeg kjøpte en sprayboks, men mener å huske at det kostet endel. nå har jeg en kamerat som lakkerer, så jeg har kanskje fått litt god pris på det jeg har lakkert men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 27, 2011 Share Skrevet Mai 27, 2011 Er nok like greit å få det gjort "profft" med en gang. Ihvertfall om man kjenner noen som lakkerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Juni 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2011 Fikk kjøpt meg noen "nye" felger i dag. 3 stykker og en knust så visst noen har en sånn felg 18"*8 ET13 så kan jeg være interressert i å kjøpe den. kjøpte også nye stoler foran,ikke helt like de jeg har men uten hull. den som står i bilen de nye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Fin bil! men likte ikke helt den leppa. Men som er blitt sagt tidligere, kan hende det blir bedre hvis du lakker den helt ned, slik at du får et mer helhetslig inntrykk ja det kommer med tiden, må prioritere litt andre ting før bil dessverre. men får ta litt og litt. Jeg lakka min helt ned selv, med boks, og det ble bra det. Nå har jeg sort bil da, så det syns ikke så veldig mye. Hvordan gjorde du dette? Bare svart sprayboks typ biltema? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Juni 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2011 takk for det, når det gjelder den lippa så syns jeg den er helt grei men vet det er mange meninger om den lippa der, men jeg gidder ikke å kjøpe en lippe som koster halvparten av hva jeg ga for bilen, det er den ikke verdt enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2011 Kjøpte meg en sedan idag, 93 mod eu godkjent,årsavgift betalt og ikke minst full tank Negativt: defekt toppakning og litt dårlige dører og ene framskjermen bør byttes. verken takluke eller vinduer virker, det må vel være et rele? sentral låsen virker heller ikke, låseknotten bare går ned igjen når jeg prøver å dra den opp? så får se om den blir fikset opp, eller hogd. gikk akkurat dette her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 under sete på venstre side bak finner du en liten boks med 3 store firkanta bokser og noen sikringer. enten er det sikringen eller så er det den "grønne" boksen. altså den lengst fram mot fører stolen som er brent. er hvertfall denne som styrer el vinduer og takluke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2011 Var ute og prøvde med boksene som står i touringen nå, er fremdeles like dødt. umulig og få opp de bakdørene også. her er det no muffens litt flere bilder av "gliset" enkelt og greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2011 Nye bilen ble delebil, så nå blir jeg endelig kvitt trelistene i bilen min siden delebilen heldigvis ikke hadde det, har også fått tak i nytt sete bak med nakkestøtter, så da begyner ihvertfall bilen og kommer seg inni. Tar også girkasse og div fra delebilen å setter over på min siden den hadde veldig mye nytt, div foringer, bremser osv. ser ikke frem til å begyne med alt det der, men bilen blir jo bra etter på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2011 Fikk byttet litt av interiøret idag, godt å bli kvitt de der trelistene. fikk også omsider satt inn de andre stolene uten hull, han som jeg skulle kjøpe baksete av får jeg ikke tak i så det er blitt satt på vent. fikk også fikset den knuste felgen, ble faktisk veldig bra. trenger bare litt lakk nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Juli 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2011 Fikk endelig baksete med nakkestøtter i bilen idag fikk også tatt en liten motorvask, ble nå litt bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå