andreastrones Skrevet Mars 27, 2011 Share Skrevet Mars 27, 2011 Noen som kan tipse meg om proffesjonelle fotografer i Stavanger og Bergen ?!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreastrones Skrevet Mars 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2011 Ingen som har tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 skal du ta nakenbilder? hehe...fra spøk til alvor....er vel en del her på forumet? ellers finnes det vel en del på bilde-fora rundt omkring på nettet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Er det snakk om bilfotografering, portrett, bryllup, akt? Er litt forskjell på hva som kreves av de ulike typene så det er jo greit å fortelle hva det dreier seg om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 http://terjebergphotography.com/ Hils fra hans tidligere kollega Stig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Det hadde som folket her sier vært en idè å opplyse hva det skal taes bilder av. Jeg er riktignok ikke professjonell, men er f.eks. stort sett ikke flink til å ta bilder av noe annet enn biler. Hvis det er biler det gjelder, så kan jeg jo tipse om denne siden: www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreastrones Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2011 Ser poenget ja.... Dermed; oppdraget det dreier seg om er selvsagt bildetagning av bil. Ettersom vi bruker bilfoto.no fast i Oslo, så ønsker jeg å ha en fast avtale med fotografer både i Stavanger (tross alt, det er her de stiligste bilene går til) og Bergen. Etter å ha kontaktet www.98super.no , så får jeg tilbakemelding at deres fotograf ikke har "anledning" til å ta på seg flere oppdrag på nåværendes tidspunkt. I Bergen får jeg beskjed om at dette kun kan tas etter arbeidstid eller evt i helgene. Ettersom mange av våre biler kommer opp sent en søndags ettermiddag, vises Biltilsynet mandagsmorgen og er ferdig registrert til ettermiddagen, med innlevering til klargjører rett etterpå og utlevering tirsdags ettermiddag, så har vi ikke mye tid på oss. Vi kan dermed ikke alltids vente til kommende helg for å ta bilder osv. Dermed er utfordringen den: er det noen i disse to nærområdene som ønsker å ta bilder av diverse biler? Eksempelvis Andycam ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreastrones Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2011 NB! Det er selvsagt lønnet arbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Antar det må være mange som har lyst i alle fall. Jeg har en avtale med et firma og bruker de små bitene jeg har av fritid på dem. Hvilket for tiden er veldig lite. Skulle gjerne gjort det ellers! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreastrones Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2011 Vet du hvordan tidsklemma er for "Espen B Olsen (Bergen) " ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Han har i alle fall en jobb som gir han litt fritid på dagtid, så det bør finnes muligheter. Det beste er nok å sende ham en mail. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frkfotodamen Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 Heisann! Nyutdannet ung fotodame fra Bergen her! Bare til å sende meg en mail! wenbe4@gmail.com (fotoblogg - http://frkfotodamen.blogg.no/) Mvh Wenche Berentsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå