Gå til innhold

STJELT, Golf 2 i Haugesund! *STJELT tilbake!!* :D

SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Politiet sa at de ikke måtte gjøre jobben deres :P Men hva pokker, DE hadde jo ikke gjort noe med det sikkert! heh

Var ute for det samme selv, hadde sport opp noen som gjorde et innbrudd hos meg. Reiste på besøk til han, da ringte han politiet fordi han følte seg truet..

Blei en masse styr frem å tilbake, men han tilsto nå til slutt og vi fikk en regle om å ikke gjøre slikt selv..

Hører også med til historien at fyren slapp straff pga sinnsyk i gjerningsøyeblikket, han hadde holdt på i flere timer å skrudd løs deler å herja på... Heia Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Politiet må nok fraråde personer å handle selv i alle situasjoner, man skal i grunn og bunn aldri utsette seg selv for fare. Men selvfølgelig gjør du det når du ser din egen bil som har blitt stjålet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akuratt som på Most Wanted :P

Stod noe i lokal avisa her for et par uker siden om at de hadde fått tips av noen som hadde sett at noen stod å skrapa opp en bil. Hadde noen komt til meg å sakt at de hadde stått å sett på at noen skrapa opp bilen min så hadde jeg blitt forbanna i hvert fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som privatperson har full RETT til å gjøre det.Alle som bor i norge har lov til det.Vi har noe som heter borgerettigheter,og vi kan utnytte de til maks.Bilen din er din eiendom,og alle har ifølge loven lov til å beskytte sin eiendom..Du har ikke lov til å skade en person før personen gjør det,da kan du banke personen blå å gul,men ikke drepe den.Det går under selvforsvar.

Og politet har jo ikke unasett penger til sånne fille ting,og da må vi ty til andre midler..

Jeg personlig hadde vel kastet fyren her i bagasjen på bilen min,kjørt ut i skogen,midt han fast til et tre.Fram med motorsaga,hehe.Neida,hadde vel dratt fram motorsaga før jeg hadde kommet ut i skogen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...