integrale8v / ELS Tuning Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Politiet sa at de ikke måtte gjøre jobben deres Men hva pokker, DE hadde jo ikke gjort noe med det sikkert! heh Var ute for det samme selv, hadde sport opp noen som gjorde et innbrudd hos meg. Reiste på besøk til han, da ringte han politiet fordi han følte seg truet.. Blei en masse styr frem å tilbake, men han tilsto nå til slutt og vi fikk en regle om å ikke gjøre slikt selv.. Hører også med til historien at fyren slapp straff pga sinnsyk i gjerningsøyeblikket, han hadde holdt på i flere timer å skrudd løs deler å herja på... Heia Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Politiet må nok fraråde personer å handle selv i alle situasjoner, man skal i grunn og bunn aldri utsette seg selv for fare. Men selvfølgelig gjør du det når du ser din egen bil som har blitt stjålet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mars 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2011 Akuratt som på Most Wanted Stod noe i lokal avisa her for et par uker siden om at de hadde fått tips av noen som hadde sett at noen stod å skrapa opp en bil. Hadde noen komt til meg å sakt at de hadde stått å sett på at noen skrapa opp bilen min så hadde jeg blitt forbanna i hvert fall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Tøft gjort! Men hadde ikke vært tøft om han var rusa og bevæpnet.. Godt det ikke var tilfelle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mars 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2011 http://www.h-avis.no/nyheter/stoppet-biltyven-1.6135026 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivimath Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 GENIALT haha xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Fantastisk! Tenker det føltes godt å få tak i den nissen som hadde stjålet bilen. Om så han klarte å stikke av (sikkert for alles beste ). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErlendSandved Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Herregud så artig gjort av eieren Men ville nok gjort det samme selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EasyL Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Artig historie. Bare synd den taperen snart er ute på gata igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 haha det her var bare genialt bra noen tar sakene i egene hender, ellers skjer det jo ikke altfor mye.. artig historie! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Du som privatperson har full RETT til å gjøre det.Alle som bor i norge har lov til det.Vi har noe som heter borgerettigheter,og vi kan utnytte de til maks.Bilen din er din eiendom,og alle har ifølge loven lov til å beskytte sin eiendom..Du har ikke lov til å skade en person før personen gjør det,da kan du banke personen blå å gul,men ikke drepe den.Det går under selvforsvar. Og politet har jo ikke unasett penger til sånne fille ting,og da må vi ty til andre midler.. Jeg personlig hadde vel kastet fyren her i bagasjen på bilen min,kjørt ut i skogen,midt han fast til et tre.Fram med motorsaga,hehe.Neida,hadde vel dratt fram motorsaga før jeg hadde kommet ut i skogen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ullsokken Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Bra han ble tatt da. Som du sier over her at om de ikke hadde gjort det hadde politiet aldri giddet bry seg og den hadde sikkert aldri blitt funnet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StraightSix Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Bra at de fikk tatt svina! Vet ikke hva jeg hadde gjort hvis jeg hadde møtt evt tyver i BMW'n.. Hadde ikke blitt glad iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnout18 Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Bra du fikk den tilbake Skule gitt han en skikkelig på trynet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Akmadden Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Hører også med til historien at fyren slapp straff pga sinnsyk i gjerningsøyeblikket, han hadde holdt på i flere timer å skrudd løs deler å herja på... Heia Norge. Hvordan vet politiet at han er sinnsyk i gjerningsøyeblikket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå