Tooris Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 da va de igjenn tid for street meet på evje første helga i april som de er hvert år. vet dette er veldig tidlig på året, men nå har de nå blitt fast sånn hvert år inviter alle du kjenner Klokken: 2. april kl. 18:00 - 3. april kl. 05:00 kom og still opp Bmwene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 satser på det ikke kommer noe mer snø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StraightSix Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Blir morro! Håper det kommer mange fra bimmers da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tooris Skrevet Mars 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2011 ja, er ikke masse snø igjenn nå!. ta sjangs på at det kommer noen fra bimmers. så kommer det hvertfall noen med orgentlig merke! Ta turen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Jeg kommer sikkert oppover, men har mine tvil på at det blir i bmw`en. må fikse eksos lekk og det kommer garantert til å bli snø eller salt på vei opp ditt Så det blir nok den leie golfen som får kjenne det oppover, skal prøve å få strammet brekket sån at det blir noe action Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Skulle gjerne ha kommet Pengene strekker ikke til. Kan ikke du låne meg noe bensin dirtydicky? haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre92 Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Tror jeg skal opp en tur men uten bimmeren :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Kanskje jeg stikker opp en tur, får se det ann Hadde jo vært morro da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Det er salt på veiene, grus i kantene etc... jeg kommer ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tooris Skrevet Mars 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2011 du sier noe, men sanden kommer til å ligge i noen måneder til:) bare ta turen oppover blir nokk en del http://www.facebook.com/event.php?eid=149889555074552 437 påmeldte:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 hehe jeg må jo opp å kikke litt:p men blir nok i 7 serie ikke snakk om at e30 skal ut:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Noooo..! Bilen min er ikke kjørbar innen den tid.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tooris Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2011 skulle vært noen skikkelige e30 der oppe som kunne lakt fra seg litt dekk. vett det kommer noen fra før. men er jo mange råe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Himmel!! Det var da voldsomt tidelig!.. Jeg kommer heller ikke. Bilen skal ikke ut av garasjen før påske.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 skulle vært noen skikkelige e30 der oppe som kunne lakt fra seg litt dekk. vett det kommer noen fra før. men er jo mange råe! Golfen (flukts vogna) fikser den biffen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå