cato'n Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Endelig litt sol å då ble det en lufte tur jah . Saltet og snøen e vekke å kommer ikke til bake (Håper eg).. Men eg trenger jo noen deler til denne.. Ikke så lett å få fatti interiørdeler, men vist noen som har disse to dekslene i hatte hyllen i svart skinn, det e hengsler på de å ett lite romm under, så e eg veldig higen på de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Håper ikke bildene lyver her, for detta var jo en eksemplarisk utgave av en CSi. Perfekt farge med det relative orginale utseende og D58 felger er ikke feil. Er forresten den frontleppa orginal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Woow den var utrolig pen!! Litt lavere så er du i boks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Er forresten den frontleppa orginal? Er vel en original M-techfanger dette om jeg ikke tar helt feil Flott bil dette hvertfall, selv uten "oldshool"-felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Aaah, snadder.. Dette er fantastiske vakre biler med sjel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Nydelig! Har aldri sett denne på veien i Bergensområdet før.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Denne var utrolig pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Nydelig! Senk så har du min drømmebil hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato'n Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2011 Takker for flotte tilbakemeldinger Neida bildene lyger ikke tatt me ett canon 400d camera var å hentet den i oktober en gang. Du har nok ikke sett den pga. været.. e ikke en vinter bil Senk ja det kommer. den e senket 30/30. men har ikke funnet noe mer en det til e24 heller Noen forslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Fin bil. Her er prosjekttråden til forrige eier: viewtopic.php?f=11&t=159091 Jeg ser at vinduet i førerdøra er byttet, er det bildene som lyver eller er det satt inn en med feil farge? Ser ut som det er brune ruter originalt men så har det blitt satt inn en vanlig klarglassrute? Hvis dette stemmer så er jo det noe du må få fixet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato'n Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2011 jah det stemmer. den ruten som sitter der kostet 475. den sotete kostet 2795.. så den blir levert inn til toning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Det blir neppe bra å tone den, tror det er vanskelig å matche fargen.. Hvis jeg var deg så hadde jeg heller lett litt på bruktmarkedet for iblant så dukker det opp slike ruter. Ikke se på dette som kritikk eller noe, jeg mener det bare godt i håp om at bilen blir bevart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato'n Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2011 har en kompis. som jobber på ett tonings sted.. å han finner ut ka orginal toninge e å prøver seg på det. han har no klart det helt fint før så vi får se.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Senk ja det kommer. den e senket 30/30. men har ikke funnet noe mer en det til e24 heller Noen forslag Har 30/30 H&R selv på min, og er godt fornøyd med det Ikke akkurat H&R, men mere senking hvartfall: http://cgi.ebay.de/original-KAW-Federn- ... 483f4c699a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Jeg har brune ruter til deg, venstre dørrute, høyre siderute, frontrute og bakrute. Skal ikke ha mye penger for dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå