ullsokken Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Hei. På jobben har vi en felg som ligger å slenger, tenkte på om vi skulle fått hengt den opp på veggen utenfor her. Noen av dere som har gjort det og hvordan gjorde dere det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Bøyde et flattjern som jeg lakkerte, Så skrudde jeg den veggen så i felgen! ble gromt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Hmmm. Har liggende en bbs ch felg i 10x19 . Det hadde jo blitt en fin hageslange holder. Trenger mye slange for og fylle opp da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 trevegg= klin inn noen store treskruer:P bettong= borr noen hull også kjøper du noen store skruer med plugg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 brukte bare en 4x4 tre-bit... kappa den i rett lengde, så borret jeg to hull som passa i to av bolthulla.. spikra og skrudde så trebiten på veggen og skrudde felgen på.. spikra en liten trebit under felgen også, som holder den litt oppe... henger som pokkern.. ja jeg vet, den henger opp/ned mtp ///M logoen men passet best siden jeg fikk festa to bolter øverst da E92 Mtech bakfelg.. er vell 9(?)x19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 He,he. da har du dyr slangeholder ca 6000kr Men fin da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 må kjøre stiiiiil jeg må bare fjærne den pingle-greia på sida der.. ubruklig liten og kort slange.. pisser jo kraftigere : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Burde jo hatt en felg som kunne rotteres rundt da. Også stripse fast slangen innnerst på felgen, så den ikke går helt av Må jo ha en sveive funksjon for å snurre inn slangen igjen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Ikke noe problem det, lag deg et stativ med et gammelt nav som lageret sitter i med sveiv på. Da kan du bare skru felgen rett på og samtidig ha muligheten til å bruke hvilken som helst 5x120 felg. Fint å kunne legge om til forskjellig felg/slangetrommel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Ikke noe problem det, lag deg et stativ med et gammelt nav som lageret sitter i med sveiv på. Da kan du bare skru felgen rett på og samtidig ha muligheten til å bruke hvilken som helst 5x120 felg. Fint å kunne legge om til forskjellig felg/slangetrommel Men hva gjør du med slangen fra uttaket i veggen og opp til felgen? den vill jo også snurre sammen med resten av slangen. å det vill jo ikke gå.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Du bruker samme kobling som er på alle vanlige slangetromler. Den snurrer rundt samtidig som den er tett. Må jo da lage tilsvarende feste på den som det er på en slangetrommel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 eller bare stripse/feste den inderste enden på felgen på ett vis, koble den fra veggen å snurre den inn, funker vell bare om du har kort slange til veggen da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ullsokken Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2011 Takk takk for svar. Var noe sånt jeg tenkte på RoaldJ, flott du la med bilde her Den henger nok på veggen i løpet av neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyoz Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Har en 194M i 17" (bittelitt kantkjørt) liggende og slenge om noen ønsker en gratis original BMW slangeholder edit: Endret "billig" til gratis. Skal flytte, så denne kan hentes eller leveres i Osloområdet så slipper jeg å dra den med på flyttelasset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå