Gå til innhold

Henge opp felg som hage slange holder?

ullsokken
 Share

Anbefalte innlegg

brukte bare en 4x4 tre-bit... kappa den i rett lengde, så borret jeg to hull som passa i to av bolthulla..

spikra og skrudde så trebiten på veggen og skrudde felgen på.. spikra en liten trebit under felgen også, som holder den litt oppe... henger som pokkern..

ja jeg vet, den henger opp/ned mtp ///M logoen :) men passet best siden jeg fikk festa to bolter øverst da :)

E92 Mtech bakfelg.. er vell 9(?)x19

IMG_9631.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe problem det, lag deg et stativ med et gammelt nav som lageret sitter i med sveiv på. Da kan du bare skru felgen rett på og samtidig ha muligheten til å bruke hvilken som helst 5x120 felg. Fint å kunne legge om til forskjellig felg/slangetrommel :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe problem det, lag deg et stativ med et gammelt nav som lageret sitter i med sveiv på. Da kan du bare skru felgen rett på og samtidig ha muligheten til å bruke hvilken som helst 5x120 felg. Fint å kunne legge om til forskjellig felg/slangetrommel :mrgreen:

Men hva gjør du med slangen fra uttaket i veggen og opp til felgen? den vill jo også snurre sammen med resten av slangen. å det vill jo ikke gå.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en 194M i 17" (bittelitt kantkjørt) liggende og slenge om noen ønsker en gratis original BMW slangeholder :P

edit: Endret "billig" til gratis. Skal flytte, så denne kan hentes eller leveres i Osloområdet så slipper jeg å dra den med på flyttelasset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...