Telcontar Posted March 29, 2011 Posted March 29, 2011 Noen som har en DIY for å skifte dekselet rundt automat girspaken på en E60/61? Dekselet rundt girspaken på min bil har noen stygge hull i seg, så jeg vil helst bytte denne ut. Her er et bilde av hva jeg bil bytte ut (ikke nødvendigvis med krom eller sølv, bare et eksempel):
Reef89 Posted March 29, 2011 Posted March 29, 2011 Du må vel av med panelet først, det største. 1. Dra av idrive knotten, bare dra rett opp. 2. Du tar ett flatt skrujern under dekselet bak idrive knotten så bare vipper du det opp, er kun klips. 2. Så tar du trekket til girspaken og bare drar rett opp, det er festet med klips. 3. Der ser du da 4 torx skruer (om jeg husker riktig) de må løsnes for og få av panelet. 4. Vipp ut askebegeret. 5. Vipp panelet over girspaken, så ser du nok hvordan rammen er festet.
Telcontar Posted March 29, 2011 Author Posted March 29, 2011 Takker, akkurat det jeg trengte. Nå gjelder det bare å få tak i delen da.. Hvis noen skulle lure noen gang, fant delen på www.laga.se. Samme som www.bruktbildeler.com i Norge.
Recommended Posts