Gå til innhold

Hvem har bremsebenk her i landet? Erfaringer?


 Share

Anbefalte innlegg

SHS performance i Tromsø. Eneste fra nord i landet som jeg vet om i alle fall.

Har i alle fall Dynapack, usikker på ren motorbenk.

Har ikke egenerfaring med fyren, men han er ikke på bærtur :)

Eid og drevet av Håvard Forsaa.

http://www.shsperformance.no/

SHS Performance AS :: Flyplassveien 16, 9016 Tromsø :: 938 16 000 :: post@shsperformance.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

SHS performance er sikkert bra og flinke karer dem, men jeg hadde en bomturopplevelse med dem da jeg skulle ha min MR2 Turbo (m Apexi stand-alonefuel-system) mappet, kjørte 8 timer dit og når jeg kom frem manglet dem en jævla kabel til datalogit...

Uansett...tilbake til dynobenk ala Dynapack etc:

TRS Autoteknikk utenfor Stavanger...nærmere bestemt i Hauge i Dalane har dynapack...bedriften har eksistert lenge og drives av

Rolf Tengesdal som er en meget begavet og seriøs motorsportentusiast! Prisen der var vel 1000kr timen i 2008.

http://www.trs-autoteknikk.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
SHS performance er sikkert bra og flinke karer dem, men jeg hadde en bomturopplevelse med dem da jeg skulle ha min MR2 Turbo (m Apexi stand-alonefuel-system) mappet, kjørte 8 timer dit og når jeg kom frem manglet dem en jævla kabel til datalogit...

Uansett...tilbake til dynobenk ala Dynapack etc:

TRS Autoteknikk utenfor Stavanger...nærmere bestemt i Hauge i Dalane har dynapack...bedriften har eksistert lenge og drives av

Rolf Tengesdal som er en meget begavet og seriøs motorsportentusiast! Prisen der var vel 1000kr timen i 2008.

http://www.trs-autoteknikk.no

SHS vet også å ta seg betalt, det skal sies... derfor jeg har valgt å kjøre hele vegen fra nordnorge til østlandet for å leie Dynapack. Drar til en privatperson som heter Ruben Hals... han har Dynapack til 4x4 så han kan ta slike biler også... MEGET kurrante priser også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor holder denne ruben til, noen kontaktinformasjon?

Edit: fant det selv. Rrmotor.no

RRmotor har den nyeste... Ruben har vel den gammle benken (de er selvkalibrerende så ikke noe issue) privat om jeg ikke tar helt feil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 2 months later...
  • 1 year later...

Noen som vet hvor man kan få effektmåling på bil hos et godkjent verksted. Må være i nærheten av Kristiansand.

Gjelder godkjenning av ombygd bil.

Litt seint kanskje... Autoteknikk rett nord av Kr.sand?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...