Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ein bmw 325tds e36 sedan (95) med ein del senk( justerbart )

kanten bak er bretta inn.

Felgdim: 8,5x19 et 40 forran

9,5x19 et 46 bak

Dekkdim: 235/35-19 forran

265/30-19 bak

selges på gs t152 Gs silver track felgpakke.

Vil dette gå uten subbing?

Skrevet

hvorfor selger gs di da? og står at di skal passe bilen? og han på gs sa at inpresset var perfekt og at det ville passe.

hvertfall når kanten bak var bretta opp.

hvor blir problemet?

Skrevet

Ja, var det eg håpte på ut i fra gs. Rart at gs skal selge felger som ikke passer den bilen di er oppgitt til! men di som meina det ikkje går, hvorfor meiner di det?

Skrevet

dette skal bare gå bra...har en kompiz som har d på sin coupe å der subber det kun litt...der er ikje kanten lakt inn....

har 235,35,19 bak på min me 9.5x19 me et45 å må ha ca 10mm spacer på mine for å få de ut hjulbuen siden kanten er lakt inn

husk at det er mye camber stilling bak på disse nor man senker de mye så vill jo helle mye inn oppe...

eventuelt så kan du jo gå ned på profilen...felgene går lett på...

Skrevet

jeg hadde 225 framme å 235 bak på min gamle, det gikk fint det med oppbretta kanter, men så fort det satt seg noen i bak, så subba det, så lønner seg og valse skjermene litt :)

Skrevet
jeg hadde 225 framme å 235 bak på min gamle, det gikk fint det med oppbretta kanter, men så fort det satt seg noen i bak, så subba det, så lønner seg og valse skjermene litt :)

Jeg skjønner heller ikke hvordan det ikke kan subbe..

Jeg har hatt alt fra 8.5*17 til 10*18 bak på E36, og eneste som ikke har bydd på problemer er org M3 felger (8.5" Et41) med 235/40-17.

For ikke å snakke om hvor ubrukelige kjøreegenskapene vil bli (ja de VIL det) såframt man sammenligner med org smidde M3 felger..!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...