kimdaleeide Skrevet Mars 29, 2011 Skrevet Mars 29, 2011 Har noen en diy på å bytte bunnpanne pakningen på en 530d 99 modell, må jeg ned med stabstaget? Setter stooor pris på svar
Trond H. Olsen Skrevet Mars 29, 2011 Skrevet Mars 29, 2011 Ser ut som en helv***s jobb, så håper jeg slipper dette noen gang
Odd-M Skrevet Mars 30, 2011 Skrevet Mars 30, 2011 Foruten at traversen må ned, følgelig må motoren løftes av motorfestene, så er burde dette være greit. De første stegene forklarer bare hva som må løsnes i motorromet for å kunne bevege motoren. Var gjennom samme prosedyre for å bytte disse motorfestene og det er relativt kjapt gjort. En elefantjekk eller talje i taket erstatter spesialverktøyet for å løfte motor, resten bør finnes i et velassortert verktøyskrin.
kimdaleeide Skrevet Mars 30, 2011 Forfatter Skrevet Mars 30, 2011 Tror jeg går for å prøve å løsne ned selve bunnpannen og tre den inni derifra, har du troen på det det går? Sparer en gooood del tid på det takk for svar forresten
Otis Skrevet Mars 30, 2011 Skrevet Mars 30, 2011 Jeg lurer på hvorfor pakningen skal skiftes? Lekker?
Odd-M Skrevet Mars 30, 2011 Skrevet Mars 30, 2011 Husker ikke helt hvordan det så ut under der, men tror du sliter med å bytte pakning uten å røre traversen. Du må gjerne prøve...
kimdaleeide Skrevet Mars 30, 2011 Forfatter Skrevet Mars 30, 2011 Den er sluttet å svette for å si det slik, det drypper nå :/ Jeg slo det fra meg og får noen som har peiling til å gjøre det, jææævlig trangt.... Har fått byttet alle stag på begge sider bak og demontert alt på ene siden foran... Har køpt en pakke med 20 stag fremme og bak, pluss hjullager... Så en del jobb... Såg ut som en neger her jeg kom hjem nettopp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå