Gå til innhold

La seg på hjul etter tyvene

///M85
 Share

Anbefalte innlegg

Det gikk litt i rykk og napp. Jeg hadde en vw vento 1,9tdi til rådighet (kontra 325), men sjaføren var jo elendig til å kjøre. Han var flere ganger i "renna". Tror de visste at noe var på gang iom at jeg satt i telefonen hele veien, og holdt greit følge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk litt i rykk og napp. Jeg hadde en vw vento 1,9tdi til rådighet (kontra 325), men sjaføren var jo elendig til å kjøre. Han var flere ganger i "renna". Tror de visste at noe var på gang iom at jeg satt i telefonen hele veien, og holdt greit følge.

Hvordan så den ut etterpå?

Utrolig deilig at sånne blir tatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan så den ut etterpå?

Utrolig deilig at sånne blir tatt!

– Jeg er veldig takknemlig overfor kameraten min som var så snarrådig. Uten han vet jeg ikke hvordan dette hadde endt. Bilen har ikke så mye som en skramme, sier en lettet Mathisen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var 3-4 stk utlendinger. Deilig å se når purken tok tak i de litt skikkelig. De hadde ikke på silkehansker
To 18-åringer og en 17-åring, alle fra Skedsmo, ble pågrepet og arrestert. Trioen er nå siktet for biltyveri, narkotikabruk- og besittelse.

Fra Skedsmo ja... Right! Det sies at nordmenn gjør like mye ugang som utlendinger. Jammen ikke rart dersom disse tre går for å være nordmenn nei!!! :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...