Yngvejos Skrevet Mars 21, 2012 Skrevet Mars 21, 2012 Dette ser meget lekkert ut. Kan tenke meg at det er gromlåt i den.
S:M:G Skrevet Mars 21, 2012 Forfatter Skrevet Mars 21, 2012 Dette ser meget lekkert ut. Kan tenke meg at det er gromlåt i den. Høres godt nå ja, trodde ikke det skulle bli så stor forskjell uten carbonboksen.
BilBruker Skrevet Mars 22, 2012 Skrevet Mars 22, 2012 Utrolig fin bilen din er, må si jeg ikke helt likte felgvalget i starten men de har virkelig falt i smak med tiden. Du skulle skaffet deg et GoPro videokamera, og filmet litt kjøring og lyd Lykke til videre med bilen S:M:G, kunstverk under oppbygning den der!
S:M:G Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Skrevet Mars 22, 2012 Utrolig fin bilen din er, må si jeg ikke helt likte felgvalget i starten men de har virkelig falt i smak med tiden.Du skulle skaffet deg et GoPro videokamera, og filmet litt kjøring og lyd Lykke til videre med bilen S:M:G, kunstverk under oppbygning den der! Skal få ordnet noe film og lyd, har en kompis som har noe gopro greier liggende. fås se hva man får til.
E28 Power Skrevet Mars 22, 2012 Skrevet Mars 22, 2012 Har ikke fått med meg denne tråden før nå,men har sett bilen før ja! Blitt skikkelig gromt dette her,lest hele tråden nå,kjekke oppdateringer du kommer med,hehe Fått noe time på BT da?
Yngve Skrevet Mars 22, 2012 Skrevet Mars 22, 2012 Se her ja, blir gromt detta! Demperbunner er rett rundt hjørnet nå
S:M:G Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Skrevet Mars 22, 2012 Se her ja, blir gromt detta! Demperbunner er rett rundt hjørnet nå Det blir knall, skikkelig utålmodig jeg nå...
Dirty Skrevet Mars 22, 2012 Skrevet Mars 22, 2012 kjører du med orginal dme? endret noe i den? vurder det samme i den nye e30n jeg bygger hvordan oppfører motoren seg uten lmm?
S:M:G Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Skrevet Mars 22, 2012 Ta deg en prøvetur til Bømlo? Will do... Må jo få litt mil på doningen før jeg skal til Tyskland. kjører du med orginal dme? endret noe i den?vurder det samme i den nye e30n jeg bygger hvordan oppfører motoren seg uten lmm? Den oppfører seg helt eksemplarisk, har ikke merket stort til at den er fjernet, kan være en liten dupp i moment ved plutselig pådrag etter rolig/normal kjøring, kan være den bruker så vidt litt mer på mila og, men dette har jeg ikke merket. Ja og det er original DME, får sett mer når jeg får bremset den åssen det ligger ann med blanding og styr.
Dirty Skrevet Mars 22, 2012 Skrevet Mars 22, 2012 Ta deg en prøvetur til Bømlo? Will do... Må jo få litt mil på doningen før jeg skal til Tyskland. kjører du med orginal dme? endret noe i den?vurder det samme i den nye e30n jeg bygger hvordan oppfører motoren seg uten lmm? Den oppfører seg helt eksemplarisk, har ikke merket stort til at den er fjernet, kan være en liten dupp i moment ved plutselig pådrag etter rolig/normal kjøring, kan være den bruker så vidt litt mer på mila og, men dette har jeg ikke merket. Ja og det er original DME, får sett mer når jeg får bremset den åssen det ligger ann med blanding og styr. Liker ikke endret noe i DME?
S:M:G Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Skrevet Mars 22, 2012 Har ikke endret noen ting nei, får se hva jeg får tak i av programvare og tilkoblinger, så vet jeg man kan gå inn å endre de fleste parametre i originalstyringen. Får ta det etterhvert med bremsing.
SSM Skrevet Mars 22, 2012 Skrevet Mars 22, 2012 Se den tråden på teknisk som heter fjerning av ews, laget av marius_30 eller noe. Han har sendt sin DME til Tyskland for fjerning av EWS og re-mapping. Han som gjør dette fikser også Alpha-N. Men det Alpha-N mappet er laget på en motor med carbon boks og effekt anlegg. Vet ikke hvordan det mappet blir med andre kammer da men... Ps: "bunnplaten" heter ackermann arm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå