-Martin- Skrevet Mars 31, 2011 Skrevet Mars 31, 2011 Trackday.no inviterer til Banekjøring på Vålerbanen 16. April 2011 09:00 til 19:00 Se facebooksiden deres for mer info: http://www.facebook.com/group.php?gid=13795246789 ------------------------------------------------ Noen som har tenkt seg dit? Jeg skal definitivt!
ogee1 Skrevet Mars 31, 2011 Skrevet Mars 31, 2011 Føler meg ikke klar for banekjøring, men det kunne vært artig å komme og se på. Og å prøve å fotografere litt.
-Martin- Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Skrevet Mars 31, 2011 Nå vet jeg ikke så mye om hvordan Trackday.no treffene utarter seg, men det er sjelden så skremmende som det kanskje virker som. Spesielt når du har en "normalt" motorisert bil så skal det litt mer til for å gjøre de store feilene. Får du i tillegg litt veiledning til sporvalg og bremsepunkter av en som er litt erfaren så skal jeg love deg at du ville hatt det utrolig morsomt! Jeg hadde i allefall det med min 318d, både før og etter chip!
ogee1 Skrevet April 16, 2011 Skrevet April 16, 2011 Første gang jeg tok bilder av biler i fart i dag. Utrolig lærerikt, men ikke så mange vellykkede bilder, dessverre. De fleste bildene mangler fartsfølelse. Og ikke så var det så mange BMW'er, heller. Var du utpå og vil ha bilde av bilen din, så send meg en PM med reg. nummer på bilen, så kan jeg sjekke om jeg har bilde av den. Her er noen av de bildene jeg er litt fornøyd med: Martin's 130i (eneste 1-serie jeg så på banen, dessverre) To blide jenter(?) i M3 Uffda, Porsche! Dobbeluff, en til!
milhouse Skrevet April 17, 2011 Skrevet April 17, 2011 Så ikke denn tråden før nå jeg, men jeg ble med!! Se sender deg en pm etterpå. Vil gjerne ha bilder av z3 coupeen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå