Gå til innhold

1 April! Har du blitt lurt eller har noen lurt deg?

HagenJR
 Share

Anbefalte innlegg

Har en på gang i dette øyeblikk med en kolega ;D

Han er ram på å sette igjen bilen utenfor jobben ulåst. Tenkte jeg skulle kødde litt med det. I dag hadde han tilogmed satt igjen nøklene i tenningslåsen ;D Så derfor kobla jeg av pluss polen og vrei om nøkkelen i "ON" mode ;D

Jeg slutta nå halv 3 og han slutter halv 5

Gleder meg til han ringer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har en på gang i dette øyeblikk med en kolega ;D

Han er ram på å sette igjen bilen utenfor jobben ulåst. Tenkte jeg skulle kødde litt med det. I dag hadde han tilogmed satt igjen nøklene i tenningslåsen ;D Så derfor kobla jeg av pluss polen og vrei om nøkkelen i "ON" mode ;D

Jeg slutta nå halv 3 og han slutter halv 5

Gleder meg til han ringer!

Haha, yeees! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Postet flere bilder av pickupen på Bilder/Show off :D

Lurte en venninne av meg med at jeg hadde mistet bussen idag, så jeg hadde tatt bilen å kjørt til skolen. På veien til skolen hadde jeg blitt stopt i kontroll og fått utsettelse på billappen. Hun gikk rett på, da hun synes det hadde vært typisk meg å gjøre noe sånt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble lurt av en av sjefa idag som sendte mail om at pga nytt uniformsreglement så måtte alle installatører nå bestille nye kjeledresser istedet for midjebukser og gensere. Dog var utvalget svært lite av sort/grå, ellers var fargene rød. Så vi måtte bestille kjapt om vi ville ha sort/grå. Grøss å gru.. Heldigvis aprilspøk, jeg tenkte meg ikke om i det hele tatt før jeg bestilte en sort/grå :^o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble lurt av sjefen min idag. Han ringte meg kl 06:00 og ba meg komme fort som faen til jobb da 6 printservere hadde bluescreenet. Fikk selvfølgelig panikk, og håppet ut av senga, ringte etter en taxi og kom meg fort som faen til jobb.

Når jeg var der, trøtt og jævelig, var det ikke en eneste sjel på jobb. Så tenkte jeg, men faen, det jo 1. april

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var kanskje ikke den beste, men når de fleste av vennene mine har fått det inn med teskje hvor kjipt jeg synes småbiler og fwd er, så var det faktisk en del som gikk fem på. Og jeg har opptil flere ganger sagt rett ut at den dagen bmw'n går, det er dagen jeg har kjøpt meg porsche.

Så fredag morgen oppdaterte jeg FB-statusen min:

"På vei over fjellet for å hente hjem en Toyota Aygo. Bye bye BMW! Snakkes i kveld folkens!"

Fikk et par telefoner fra folk som lurte på om jeg hadde tippet helt rundt, samt et par spydige kommentarer fra anti-bmw mafiaen.

Kunne senere på dagen informere om at Aygoen gikk som en kule! :D

Da var det ytterligere to til som gikk på!

Alt i alt en kjekk start på dagen for meg! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...