Clerion Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 Har en på gang i dette øyeblikk med en kolega ;D Han er ram på å sette igjen bilen utenfor jobben ulåst. Tenkte jeg skulle kødde litt med det. I dag hadde han tilogmed satt igjen nøklene i tenningslåsen ;D Så derfor kobla jeg av pluss polen og vrei om nøkkelen i "ON" mode ;D Jeg slutta nå halv 3 og han slutter halv 5 Gleder meg til han ringer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 har egentlig bare lurt sjefen her...sa at vi mista den største kunden her og at de går over til vår konkurrent...tror hun mista pust og hjerterytme i ett par min... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 Har en på gang i dette øyeblikk med en kolega ;DHan er ram på å sette igjen bilen utenfor jobben ulåst. Tenkte jeg skulle kødde litt med det. I dag hadde han tilogmed satt igjen nøklene i tenningslåsen ;D Så derfor kobla jeg av pluss polen og vrei om nøkkelen i "ON" mode ;D Jeg slutta nå halv 3 og han slutter halv 5 Gleder meg til han ringer! Haha, yeees! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 Får bare håpe han ikke må rekke barnehagen til halv 5 ellernoe da ;D tenkte jeg ikke på men. Ahe. La skralla jeg brukte i dashen så tar ikke mange sekundene bare han finner ut av det ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 hahah jeg lurte 86 stk med at jeg hadde bursdag! gadd ikke mer nå så endra datoen på facebook til en ekte Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heimkokt Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havardw Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 Postet flere bilder av pickupen på Bilder/Show off Lurte en venninne av meg med at jeg hadde mistet bussen idag, så jeg hadde tatt bilen å kjørt til skolen. På veien til skolen hadde jeg blitt stopt i kontroll og fått utsettelse på billappen. Hun gikk rett på, da hun synes det hadde vært typisk meg å gjøre noe sånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 Ble lurt av en av sjefa idag som sendte mail om at pga nytt uniformsreglement så måtte alle installatører nå bestille nye kjeledresser istedet for midjebukser og gensere. Dog var utvalget svært lite av sort/grå, ellers var fargene rød. Så vi måtte bestille kjapt om vi ville ha sort/grå. Grøss å gru.. Heldigvis aprilspøk, jeg tenkte meg ikke om i det hele tatt før jeg bestilte en sort/grå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 Ble lurt av sjefen min idag. Han ringte meg kl 06:00 og ba meg komme fort som faen til jobb da 6 printservere hadde bluescreenet. Fikk selvfølgelig panikk, og håppet ut av senga, ringte etter en taxi og kom meg fort som faen til jobb. Når jeg var der, trøtt og jævelig, var det ikke en eneste sjel på jobb. Så tenkte jeg, men faen, det jo 1. april Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 Haha, den er slem! Får håpe du får ekstra bonus da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 haha :lol Da hadde jeg blitt sur! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 Vil si den de dro igang i lokalavisa var ganske stygg: http://www.oa.no/nyheter/gjovik_toten/a ... 550474.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 :lol: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snusfenrik Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Var kanskje ikke den beste, men når de fleste av vennene mine har fått det inn med teskje hvor kjipt jeg synes småbiler og fwd er, så var det faktisk en del som gikk fem på. Og jeg har opptil flere ganger sagt rett ut at den dagen bmw'n går, det er dagen jeg har kjøpt meg porsche. Så fredag morgen oppdaterte jeg FB-statusen min: "På vei over fjellet for å hente hjem en Toyota Aygo. Bye bye BMW! Snakkes i kveld folkens!" Fikk et par telefoner fra folk som lurte på om jeg hadde tippet helt rundt, samt et par spydige kommentarer fra anti-bmw mafiaen. Kunne senere på dagen informere om at Aygoen gikk som en kule! Da var det ytterligere to til som gikk på! Alt i alt en kjekk start på dagen for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå