ogee1 Skrevet August 9, 2011 Skrevet August 9, 2011 Ser knallbra ut! Men det går vel veldig mange timer for å få bakenden pen, kan jeg tenke meg.
ruben79 Skrevet August 29, 2011 Skrevet August 29, 2011 Helt sykt rått bygg!!! Glæder mæ til å se den ferdi
donk1 Skrevet August 31, 2011 Skrevet August 31, 2011 Great Job!! I am really looking forward to see the end result!!
mOMOe Skrevet September 2, 2011 Skrevet September 2, 2011 En skikkelig frisørbil, men med SVÆRE baller Lykke til, denne blir heftig
tommyf Skrevet September 2, 2011 Skrevet September 2, 2011 Dette så bra ut. Blir kul. Stod å målte litt på forskjermene på 1M Coupe (lurte på om de passet), men her kommer jo du med fasiten. Men ser ut som du har gjort noe i bunn av forskjermene mot kanal/skjørt eller passer de rett på? Så kule ut de hjulbuene bak, men hva slags bakfanger vil du bruke?
bmw cab Skrevet September 7, 2011 Skrevet September 7, 2011 Dette var nice. Ble litt giret selv nå jeg. Kanskje jeg skal gjøre noe sånt på min. Må snakke med lakkeren min, se om han hjelpe meg litt
M3 Yngve Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 Så denne på Gatebil når jeg kom på fredagen, men fant den ikke igjen? Hvor ble dere av ? Kjempe tøff bil å se live
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå