Sund.M3 Skrevet Juni 29, 2011 Share Skrevet Juni 29, 2011 her må det følges med, tøft bygg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minien Skrevet Juni 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Juni 30, 2011 Share Skrevet Juni 30, 2011 Dæven så kult! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minien Skrevet August 9, 2011 Forfatter Share Skrevet August 9, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minien Skrevet August 9, 2011 Forfatter Share Skrevet August 9, 2011 Da er det bare resten igjen ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 Ser knallbra ut! Men det går vel veldig mange timer for å få bakenden pen, kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreV Skrevet August 26, 2011 Share Skrevet August 26, 2011 NICE! Jeg SKAL sitte på når den er ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 gromt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruben79 Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 Helt sykt rått bygg!!! Glæder mæ til å se den ferdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donk1 Skrevet August 31, 2011 Share Skrevet August 31, 2011 Great Job!! I am really looking forward to see the end result!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet September 2, 2011 Share Skrevet September 2, 2011 En skikkelig frisørbil, men med SVÆRE baller Lykke til, denne blir heftig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyf Skrevet September 2, 2011 Share Skrevet September 2, 2011 Dette så bra ut. Blir kul. Stod å målte litt på forskjermene på 1M Coupe (lurte på om de passet), men her kommer jo du med fasiten. Men ser ut som du har gjort noe i bunn av forskjermene mot kanal/skjørt eller passer de rett på? Så kule ut de hjulbuene bak, men hva slags bakfanger vil du bruke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 Dette var nice. Ble litt giret selv nå jeg. Kanskje jeg skal gjøre noe sånt på min. Må snakke med lakkeren min, se om han hjelpe meg litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 Følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Så denne på Gatebil når jeg kom på fredagen, men fant den ikke igjen? Hvor ble dere av ? Kjempe tøff bil å se live Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå