Gustav C. Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 Utrolig fet 1-serie! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinnsoldaten Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=11&fg=15 Sjekk del 5 og 6 , toppen som eg fikk borte i usa som skal til oppgradering ble skrevet ut som i topp stand , men kam husene var slitt i fillebiter... han som ordnet meg toppen skaffer nye hus til rett under 2000 spenn , NORSKE. Så sjekk ut på din når du spretter den opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinnsoldaten Skrevet Mars 4, 2013 Share Skrevet Mars 4, 2013 Hei Christer, skjedd noe mer ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Mars 16, 2013 Share Skrevet Mars 16, 2013 Sinnsykt tøft prosjekt du har her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinnsoldaten Skrevet Juni 20, 2013 Share Skrevet Juni 20, 2013 Begynt å montere turboene ? Mine e rett rundt hjørnet ... byttet alt på motoren av service og slite deler... oppgradert det som e hehe , galskapen lenge leve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minien Skrevet Juni 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2013 Ja , to motorer er delt og overhales samt masse oppdateringer . Blir bremsing i neste måned hos ess om jeg får tid . Har en motor om du er intr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jsf Skrevet Juni 20, 2013 Share Skrevet Juni 20, 2013 Feita bil. Respect Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet August 6, 2013 Share Skrevet August 6, 2013 Kommer til og bli gromt med VOSSEN hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minien Skrevet August 6, 2013 Forfatter Share Skrevet August 6, 2013 Kommer til og bli gromt med VOSSEN hjul Ja det blir sikkert rått det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minien Skrevet August 21, 2013 Forfatter Share Skrevet August 21, 2013 Bilen min har nå fått en del nye oppdateringer som kan nevnes. -Vargas stage 2 turboes -Bastuck sport eksos -Ekstern radiator -850w kjølevifte -Større oljekjøler -P3 Cars Integrated vent gauge -Burger olje termostat -stål spunne bremseslanger -stage 3 clutch master kitt med alu svinghjul -nytt panser med m3 skop -Afe luft filter kitt med force air intake -Agency power BOV med turbo inlet pipe in alu -Nye Vossen CV3 felger 10,5x20"alu med hankook dekk -Nye dyser ++++ Det eneste som mangler nå er ny programvare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet August 21, 2013 Share Skrevet August 21, 2013 Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minien Skrevet September 7, 2013 Forfatter Share Skrevet September 7, 2013 Link til nye bilder http://www.1addicts.com/forums/showthre ... 662&page=9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 Eg har ikkje ord. Sinnsykt rå den 1 serien din!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minien Skrevet September 8, 2013 Forfatter Share Skrevet September 8, 2013 Eg har ikkje ord. Sinnsykt rå den 1 serien din!!!! Takk takk Nå skal jeg til Tyskland i neste uke for bremsing og tuning av motoren . Og selvfølgelig en tur på Ringen etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinnsoldaten Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Kom du i mål? Fått punget ut for stage 3 toppen nå , så den kommer med båt sammen med nye dyser. Lurer fælt på å ta ut motoren med automatkassen og bytte kassen med nye versjon , som tillater software upgrade med alpina sin versjon. Takler mye bedre 500 hk ++ . Ka skulle du ha for motoren ? trenger bare blokken uten topp. Bilen din blir drit rå , grattis , må kike på den en dag Hvilken software endte du opp med ? Jeg har en standard ESS stage 1 og 2 idag pluss jeg har kjøpt en COBB AP og planer om tune fra Pro Tuning Freaks , for 50/50 98 okt og E85 pluss methanol i innsuget via Aquamist HFS-4. Nettopp bygd om pumpen til E85. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå