mRswaggg Skrevet April 15, 2011 Skrevet April 15, 2011 Tusen takk for det du us style sånn som det der er ikke veldig vanskelig, bare å trekke ut pærene til ae så har du det men hvis du skal ha ae og blinklys så blir det vel å kjøpe en overgang (hvis det finnes) som setter strøm på begge 2? ja det kan godt hende
Joffen92 Skrevet April 16, 2011 Forfatter Skrevet April 16, 2011 Har sett folk mene det blir ballong av alle ting !Men det der ser jo perfekt ut spør du meg Hmm, ballong faktisk? har ikke jeg lagt merke til hvertfall med 275 bak kan det hende at det hadde blitt ballong, men synes det er perfekt med 265
Gravstein Skrevet April 17, 2011 Skrevet April 17, 2011 Ja det var noen i en annen tråd med e39 som mente det, hehe Kjøpte dekk i samme dimensjon som deg, så nå skall det bli spennendes å se hvordan det blir Btw, du er ikke den eneste som treger coilovers
Joffen92 Skrevet April 17, 2011 Forfatter Skrevet April 17, 2011 Åja ja jeg er spent, bare sleng ut noen bilder har du egen tråd her forresten? legg den til i signaturen din da, så blir det enklere å finne den og coilovers får vi heller ta når pengene kommer, hehehe
Joffen92 Skrevet April 19, 2011 Forfatter Skrevet April 19, 2011 Fikk tatt en aldri så liten shinings av bilen isted, så slenger ut noen bilder, ikke så bra men det får heller våge seg
Joffen92 Skrevet Mai 10, 2011 Forfatter Skrevet Mai 10, 2011 Takk for det venter på å få råd til senk nå!
Joffen92 Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Skrevet Mai 30, 2011 Her har det faktisk ikke skjedd noe som helst i det siste, og det er ikke fordi jeg ikke har lyst, men heller fordi ikke pengene strekker til for øyeblikket men nå har jeg fått på facelift nyrer idag som jeg fikk av Cosmo her på forumet, så tusen takk til han slenger ved et bilde forøvrig støvsugde jeg bilen innvendig isted, og den får seg en vellfortjent vask både innvendig og utvendig imorgen så skitten som den er nå har den faktisk ikke vært siden jeg kjøpte den så den står her og griner! men det fikser vi imorgen!
EasyShare Skrevet Mai 30, 2011 Skrevet Mai 30, 2011 Hvor kjøpte du felgene dine og til hvilken pris? Passet bilen utrolig bra.
Joffen92 Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Skrevet Mai 30, 2011 Takk for det EasyShare felgene er kjøpt hos http://www.gsbildeler.no de har tilbud nå, så er vel løp og kjøp tenker jeg
Joffen92 Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Skrevet Juni 9, 2011 Vært og handlet litt servicedeler bil bilen idag, og nå er også senkesett bestilt gikk for supersport sitt høydejusterbare så hvis ting går etter planen så kommer dette på i løpet av tirsdagen, gleder meg som en UNGE!
Joffen92 Skrevet Juni 12, 2011 Forfatter Skrevet Juni 12, 2011 Noen bilder etter dagens vask og nei, senk er ikke kommet på fortsatt
Joffen92 Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Skrevet Juni 22, 2011 Her er bilen min etter senking Jeg har justert den ganske høyt opp både framme og bak egentlig. Men den er såpass høy bak at det tilsvarer sikkert originalhøyde. Men jeg satte den såpass høyt for å få senkesettet til å få litt tid på å få satt seg, og for å unngå å sette bilen for langt ned, for da blir det veeeldig nedsig å måtte heve den igjen! Nå skal bilen på hjulstilling snart, og må justere lyktene også skal jeg ta en telefon til biltilsynet, så skal den justeres lengre ned, også blir det montering av spacere! PS: Dårlig mobilbilde.
Joffen92 Skrevet Juni 23, 2011 Forfatter Skrevet Juni 23, 2011 Hei, takk for det det står flere steder her i tråden tror jeg, men det er Supersport sitt høydejusterbare
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå