Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Tusen takk for det du :) us style sånn som det der er ikke veldig vanskelig, bare å trekke ut pærene til ae så har du det :) men hvis du skal ha ae og blinklys så blir det vel å kjøpe en overgang (hvis det finnes) som setter strøm på begge 2?

ja det kan godt hende :)

• Svar 154
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Har sett folk mene det blir ballong av alle ting !

Men det der ser jo perfekt ut spør du meg :)

Hmm, ballong faktisk? :P har ikke jeg lagt merke til hvertfall :) med 275 bak kan det hende at det hadde blitt ballong, men synes det er perfekt med 265 :)

Skrevet

Ja det var noen i en annen tråd med e39 som mente det, hehe

Kjøpte dekk i samme dimensjon som deg, så nå skall det bli spennendes å se hvordan det blir :)

Btw, du er ikke den eneste som treger coilovers :lol:

Skrevet

Åja :P ja jeg er spent, bare sleng ut noen bilder :-D har du egen tråd her forresten? legg den til i signaturen din da, så blir det enklere å finne den :-D og coilovers får vi heller ta når pengene kommer, hehehe

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Skrevet

Her har det faktisk ikke skjedd noe som helst i det siste, og det er ikke fordi jeg ikke har lyst, men heller fordi ikke pengene strekker til for øyeblikket :P men nå har jeg fått på facelift nyrer idag som jeg fikk av Cosmo her på forumet, så tusen takk til han :D slenger ved et bilde :) forøvrig støvsugde jeg bilen innvendig isted, og den får seg en vellfortjent vask både innvendig og utvendig imorgen :D så skitten som den er nå har den faktisk ikke vært siden jeg kjøpte den :P så den står her og griner! men det fikser vi imorgen! :D

78053uvsdfnnjt9j32ys.jpg

• 2 weeks later...
Skrevet

Vært og handlet litt servicedeler bil bilen idag, og nå er også senkesett bestilt :D gikk for supersport sitt høydejusterbare :) så hvis ting går etter planen så kommer dette på i løpet av tirsdagen, gleder meg som en UNGE! :D

• 2 weeks later...
Skrevet

u8bz0fqjb47r27i3t0v7.jpg

Her er bilen min etter senking :) Jeg har justert den ganske høyt opp både framme og bak egentlig. Men den er såpass høy bak at det tilsvarer sikkert originalhøyde. Men jeg satte den såpass høyt for å få senkesettet til å få litt tid på å få satt seg, og for å unngå å sette bilen for langt ned, for da blir det veeeldig nedsig å måtte heve den igjen! :P Nå skal bilen på hjulstilling snart, og må justere lyktene også skal jeg ta en telefon til biltilsynet, så skal den justeres lengre ned, også blir det montering av spacere! :D PS: Dårlig mobilbilde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...