E28 TURBO Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 Noen andre som har dårlige eller bra erfaringer fra Kimmit siste tiden?? Sendte en bestilling på en oljekjøler 20 mars. Den dukket omsider opp idag... Står rett adresse på kvittering i bestillingen, men hadde prestert å sendt pakken til min gamle adresse. Og der dukket den ikke opp før 29 mars.. Jeg sendte mail til dem om at jeg ville ha med en flens til olje retur til min billit da jeg var usikker på hvem av flensene jeg skulle ha. Fikk ikke svar på mail og dukket ikke opp noen flens med oljekjøler som kom minimalt innpakket i litt bobleplast. Når man vet åssen posten hemser med pakker synes jeg dette var minimalt innpakket, heldigvis var den uten synlige skader. På sidene deres koster kjøleren deres 990 kr og inkl oppkrav ble denne hele 1314kr.. De tar post gebyr i tillegg til oppkravsgebyr... Jaja merkelig måte å gjøre d på synes jeg. Mulig noe jeg har misforstått Er det bare jeg som har vært uheldig eller andre og?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmit Skrevet Juni 18, 2011 Share Skrevet Juni 18, 2011 Hei Forklaringen er enkel. Vi ønsker VISA kunder som betaler når dem handler. Men vi gir også mulighet til dem som absolutt ønsker oppkrav. Vi bruker Postens satser på alle pakker slik att det er klart for alle Men ved en oppkravsforsendelse tar vi ett gebyr på 100kr ekstra det er helt korrekt. Betal med VISA så slipper du dette:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet Juni 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2011 Les de 6 første linjene og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet Oktober 2, 2011 Share Skrevet Oktober 2, 2011 Opplevde det samme nå, endra leveringsadressen men delene ble sendt til postkontoret der jeg bodde før.. en halvtime unna. En del som ikke ble sendt i den orderen ble sendt i brev, så gud vet hvor det brevet har havna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2011 Jepp, er sløve der oppe blitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmit Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 SUTTREPOST DETTE ! En sak har alltid 2 sider, vi har vert uheldig noen ganger grunnet vi har hatt noen problemer med EDI systemet dessverre. Vi har beklaget dette og beklager enda en gang for dette. Må over klar over att dette gjør vi ikke med vilje. Det koster også oss penger ved slike feil slik att dere er klar over dette. Men det er vist noen kunder som ikke forstår dette og ikke klarer anet en og slenge med "leppa" Vi gjør vårt ytterste for att kundene skal bli fornøyd og også få bestillingene levert så fort som vi klarer. Men Postgang har vi ikke noen råderett over, dette er det POSTEN selv som står for. Vi kan dessverre ikke levere varer på døren til dere personlig samme minutt som dere har sendt ordren. Dette beklager vi, men verden er ikke kommet så langt ennå. Dere får gi beskjed når det er kommet noe nytt som får posten frem fortere, så skal vi se på saken. Kansje vist dere kan hente på lager så skal vi ordne dette. Da kan vi avtale nærmere over telefon når det kan ordnes. Til opplysning: Endrer kunden adressen bees det og endre den i admin og evt gi oss beskjed så vi får endret denne manuelt selv så det ikke skjer en slik feil igjen. Vi er mennesker og er dessverre ikke feilfrie. Det tror jeg ikke dere selv er ! Takk! Ha en fin dag:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Dette må være den beste (dummeste) kundebahandlingen jeg har sett Dette er noe du skal kun beklage over og ikke noe mer kommentar. Legg deg flat og unnskyld deg flere ganger, og ikke komme med kommentarer som at kundene ikke er perfekte de heller, og at de sutrer. Så handler de sikkert der igjen. Makan til barnslig tilbakemelding. Det er helt normalt at folk som har handlet et sted forhører seg på forum om noen har fått samme behandling, og trådstartet påstod ikke noe eller kalte dere for noe som helst, bare lurte på andres erfaringer. Tåpelig. Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 SUTTREPOST DETTE ! En sak har alltid 2 sider, vi har vert uheldig noen ganger grunnet vi har hatt noen problemer med EDI systemet dessverre. Vi har beklaget dette og beklager enda en gang for dette. Må over klar over att dette gjør vi ikke med vilje. Det koster også oss penger ved slike feil slik att dere er klar over dette. Men det er vist noen kunder som ikke forstår dette og ikke klarer anet en og slenge med "leppa" Vi gjør vårt ytterste for att kundene skal bli fornøyd og også få bestillingene levert så fort som vi klarer. Men Postgang har vi ikke noen råderett over, dette er det POSTEN selv som står for. Vi kan dessverre ikke levere varer på døren til dere personlig samme minutt som dere har sendt ordren. Dette beklager vi, men verden er ikke kommet så langt ennå. Dere får gi beskjed når det er kommet noe nytt som får posten frem fortere, så skal vi se på saken. Kansje vist dere kan hente på lager så skal vi ordne dette. Da kan vi avtale nærmere over telefon når det kan ordnes. Til opplysning: Endrer kunden adressen bees det og endre den i admin og evt gi oss beskjed så vi får endret denne manuelt selv så det ikke skjer en slik feil igjen. Vi er mennesker og er dessverre ikke feilfrie. Det tror jeg ikke dere selv er ! Takk! Ha en fin dag:) Er kanskje ikke så veldig mye hjelp i å gå ut å beklage når man gjør det på en såppas spydig måte. Setter firmaet i mye dårligere lys selv enn det trådstarter har gjort. Hadde vært bedre å bare holde kjeft da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Jeg har også hatt litt dårlig erfaring med kimmit. Sendte en mail til de for godt over en måned siden, jeg ønsket å få et tilbud på 6stk dyser til min m20. Det sto også at man skulle ta kontakt for å få en pris på dysene, da det ikke var oppgitt noen pris på dysene i webshopen. Det eneste jeg fikk som svar var et auto svar på mail, der sto det at de hadde mye å gjøre. Men de skulle ta kontakt så fort som mulig, vis det hastet så kunne jeg ringe et nr. Gret nok det tente jeg. Det er ikke noe hast for meg enda. Men etter 3 uker uten en lyd så gidder ikke jeg å ta kontakt igjen. Det samme har faktisk skjed før, da skulle jeg ha en short shift. Så det hele endte opp med at jeg kjøpte de delene et annet sted. Jeg får litt følelsen av at de ikke har lyst til å selge meg noe. Å det er jo litt uheldig for kimmit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Are. Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Hadde litt issues med en bestilling derfra jeg og. Det ble noe lengre leveringstid enn forventet, og fikk i tillegg tilsendt feil vare, så den måtte sendes tilbake og ny bestilles. Jeg skrev pr. mail at jeg ikke hadde noe imot lang leveringstid, men at jeg synes de ga lite info til kundene sine her på bimmers. Dette var i forbindelse med et gruppekjøp. Her er et utdrag fra mailen jeg fikk tilbake. Men må opplyse att all info vi har om produkter og leveringstider tar vi på egen mail ikke på forumer.(Dette jeg skriver under her er ikke tilvist deg, men dessverre er det en del medlemmer på dette forumet som ødlegger for dem fleste.) Bimmers er ett suttreforum og vi har sluttet og bruke tid på dette forumet. Dette er medlemmene selv og takke. Underlig holdning å ha til en såppas stor kundegruppe som bimmers spør du meg. Jeg fikk riktig vare til slutt, og er meget fornøyd med den. Har handlet en ting til etterpå, men så langt det lar seg gjøre unngår jeg KSR. Are. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Når det gjelder Posten så gjør ikke de annet enn å levere til adresse som er definert av avsender, uten at jeg har tenkt å starte en stor diskusjon om deres rutiner her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 KSR er ikke bare bimmers. Har aldri hatt dårlig erfaring med KSR. De har levert det jeg har bestilt. Svarer også hurtig på mail. Dere er nok bare enkelt tilfeller. 2-3 av hele bimmers som whiner er ikke galt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 Og der kom jeg på at jeg enda ikke har hørt noe fra kimmit etter autosvaret, den 16. Febr. Har handlet og fått (etter litt omstendigheter) det jeg bestilte der før, men å bruke etpar mnd på å svare på spm om produkter de har i sortementet er i ovrkant tregt. Har vel vært travelt der i det siste sikkert. Vi vil besvare mail så fort vi er tilgjengelig. Er det tekniske spørsmål kontakter du oss på teknisk@ksr.as Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen02E30 Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 Jeg har kun gode erfaringer derfra. Har handlet 3 ganger der nå mener jeg. Fikk varene raskt. Men om svaret lenger opp her er deres måte å møte kundene på begynner jeg virkelig å lure. Hadde jeg behandlet mine kunder sånn kunne jeg ha pakket sammen sakene mine ganske så raskt, utrolig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet April 19, 2012 Forfatter Share Skrevet April 19, 2012 Rest my case:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå