Tzunami Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 bilde av den e46'n ved siden av? noen sa han hadde den laveste på vårmønstringa :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 haha, Stian sin det! også fra der jeg bor, så det er lave bmwèr som gjelder! men ja, er riktig så lav den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Rakk ikke å se bilen på nært hold :/ så trenger bilde!: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2012 Felgene som skulle komme idag er utsatt til neste uke torsdag/fredag, velvel! Gjengene på coiloversene var litt ødelagt og justeringsmutteren satt som f.. så jeg kjøper heller JOM coilovers. Ikke at jeg forventet det store av coilovers til 600kr, 1,5 år gammelt var det og. Men kaster det ikke, kjekt å ha M3 sideskjørt er også kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Mai 12, 2012 Share Skrevet Mai 12, 2012 er vel alfa omega å smøre disse gjengene å børste dem reine før en skrur på mutteren... men mør nå gå an å få laget noen nye muttrer i stål vis dem gamle av i alu så di pleier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2012 er vel alfa omega å smøre disse gjengene å børste dem reine før en skrur på mutteren... men mør nå gå an å få laget noen nye muttrer i stål vis dem gamle av i alu så di pleier Har renset dem rene og pene jeg, men er akkurat der hvor mutteren sitter gjengene er skitten så den sitter, men løsnet mutteren idag med varme. Kjøpte allikevel nytt coilovers sett, jeg gikk for JOM coilovers fra qwt.no/Bergen Bilelektronikk, god service hos dem Fikk montert det idag og Måtte ha nye topplagre framme og Bilen blir også stilt ut på BMWCCN sin stand 20.mai på vårmønstringen, gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Mai 14, 2012 Share Skrevet Mai 14, 2012 synes du burde prøve montere vinter hjulene eller din far sine 5-er hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2012 synes du burde prøve montere vinter hjulene eller din far sine 5-er hjul Har gjort det nå, ble overraskende høyt, rart nok, får vente til i morgen å satse på at senkesettet har seget litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 14, 2012 Share Skrevet Mai 14, 2012 Håper du har etterjustert coiloversa fremme? Dem står jo på det høyeste.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2012 Tenkte å justere de imorgen.. Skal de skrus mye lengre opp eller? Har jævlig lite peiling på coilovers.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mai 14, 2012 Share Skrevet Mai 14, 2012 De skal skrus mye lengre ned. Justerer du de opp blir bilen høyere, ned blir den lavere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2012 De skal skrus mye lengre ned. Justerer du de opp blir bilen høyere, ned blir den lavere. Ahh, seff, takk for hjelp Hva med bak da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mai 14, 2012 Share Skrevet Mai 14, 2012 Det finner du fort ut av. Jo mer avstand det er mellom toppen av koppen jo høyere er den. Er det null avstand mellom koppen og toppen er den på det laveste. Mine står på laveste foran og bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2012 Da blir den laav imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 14, 2012 Share Skrevet Mai 14, 2012 Når du justerer justeringsskruen, skal den justeres nedover ikke oppover, mange som driter seg ut rundt det der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå