Gå til innhold

Min E36 Coupé '93 Solgt..

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 499
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så veldig bra ut nå.. ! (fått lappen eller?)

Satan så strøken den 328n som sto ved siden av deg var... Samme med den estorilblåe 4dørs M3n

Den 328'en er morten mørner sin. Jobber med detailing og bilpleie, han har peiling vettu... ;)

Strøken bil! Så den i dag på mønstringen. Meget kledelig med RS kopiene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ Bilde ]

Var desverre på hytta, så fikk ikke med meg vårmønstringa. Kom hjem i 5-tiden og har vert ute å glidd litt nå, mye gromt på veiene.

Ah, kjipt da, var mye fint i dag. Skulle stilt ut M3'en din! :D

Satan så strøken den 328n som sto ved siden av deg var... Samme med den estorilblåe 4dørs M3n

Takk for det! :) Har ikke fått lappen enda nei, er fortsatt en stund til jeg får den.. =P~

Var jævlig strøken den!! Siklet på den under hele mønstringen, alt var perfekt, utenom autolat kassen da.. M3'en var grom 8)

Såg veldig bra ut på vårmønstringen idag.. 8)

Ang blinklys så ville jeg bestilt orginale hvite blinklys..(koster rundt 900kr)

Jeg har tilgode å se uorginale som har 100% like god passform som de orginale..

Takktakk :) Så boblen din og, ganske tøff den ja 8)

Jepp, er nok smartest det, drittlei av kinakopier der festene knekker bare du ser på de :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noen fine baklykter til coupe, litt sota bare med klarlakk, si ifra hvis du vil ha bilde :)

Tja får se, kan evt. sote selv med lakk eller LaminX. Skal sende en PM om jeg er intr :)

Den 328'en er morten mørner sin. Jobber med detailing og bilpleie, han har peiling vettu... ;)

Strøken bil! Så den i dag på mønstringen. Meget kledelig med RS kopiene!

Var blank og flott den bilen ja.. :D

Takk for det :) Felgene er perfekt spør du meg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M3 sideskjørtene er kommet. Et bilde av dem

Var nesten samme farge på dem :P Skal nok lakkeres, noen som har tips til billig og bra lakkerer i Bergen?

Tusen takk til "thomashm5" for handel :)

333xxsn.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaah, så det var din som sto med BMWCCN standen på vårmønstringen? Så riktig så bra ut !! :D

Hehe, stemmer det :) Takk for det du :)

Jeg ville prøvd micropaint på kokstad.. :)

Vurderer Mikropaint ja, lakkerte jo frontfanger+vingen hos Fana Karosseri AS, var jo perfekt arbeid det, men føler nesten 4000,- var litt i meste laget for jobben? Får se hva det blir til, skader jo ikke å kjøre rundt og høre med forskjellige lakkverksteder.

Fikk lakkert frontfangeren min hos Mikropaint, og er jevnt over godt fornøyd med resultatet de gjorde.

Høres bra ut!

Skulle muligens hatt bilen min stående der mens de lakkerer slik at de får riktig farge og ikke blander ut på fargekode og får fargeforskjell. Jeg skal ikke ha antydning til fargeforskjell på noe av det jeg lakkerer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...