ZhilleN Skrevet Mai 20, 2012 Share Skrevet Mai 20, 2012 Jeg har noen fine baklykter til coupe, litt sota bare med klarlakk, si ifra hvis du vil ha bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Mai 20, 2012 Share Skrevet Mai 20, 2012 Så veldig bra ut nå.. ! (fått lappen eller?)Satan så strøken den 328n som sto ved siden av deg var... Samme med den estorilblåe 4dørs M3n Den 328'en er morten mørner sin. Jobber med detailing og bilpleie, han har peiling vettu... Strøken bil! Så den i dag på mønstringen. Meget kledelig med RS kopiene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2012 [ Bilde ]Var desverre på hytta, så fikk ikke med meg vårmønstringa. Kom hjem i 5-tiden og har vert ute å glidd litt nå, mye gromt på veiene. Ah, kjipt da, var mye fint i dag. Skulle stilt ut M3'en din! Så veldig bra ut nå.. ! (fått lappen eller?)Satan så strøken den 328n som sto ved siden av deg var... Samme med den estorilblåe 4dørs M3n Takk for det! Har ikke fått lappen enda nei, er fortsatt en stund til jeg får den.. Var jævlig strøken den!! Siklet på den under hele mønstringen, alt var perfekt, utenom autolat kassen da.. M3'en var grom Såg veldig bra ut på vårmønstringen idag.. Ang blinklys så ville jeg bestilt orginale hvite blinklys..(koster rundt 900kr) Jeg har tilgode å se uorginale som har 100% like god passform som de orginale.. Takktakk Så boblen din og, ganske tøff den ja Jepp, er nok smartest det, drittlei av kinakopier der festene knekker bare du ser på de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2012 Jeg har noen fine baklykter til coupe, litt sota bare med klarlakk, si ifra hvis du vil ha bilde Tja får se, kan evt. sote selv med lakk eller LaminX. Skal sende en PM om jeg er intr Så veldig bra ut nå.. ! (fått lappen eller?)Satan så strøken den 328n som sto ved siden av deg var... Samme med den estorilblåe 4dørs M3n Den 328'en er morten mørner sin. Jobber med detailing og bilpleie, han har peiling vettu... Strøken bil! Så den i dag på mønstringen. Meget kledelig med RS kopiene! Var blank og flott den bilen ja.. Takk for det Felgene er perfekt spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 Ah, kjipt da, var mye fint i dag. Skulle stilt ut M3'en din! m3'en er desverre et godt stykke fra utstillings-stand! Men kunne tenkt meg å myst litt på biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 Nesjj, en god polering så hadde den vært bra den Ligger bilder her http://bmwccn.no/hordaland/galleri/?wpp ... pa-occur=1 også her http://camillast.com/2012/05/sommer-pa-varmonstringen/ Et bilde til av trallen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 Fy feite den bilen din har blitt bra nå, Joakim! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 Fy feite den bilen din har blitt bra nå, Joakim! Haha takk for det du! Ble jo bra bilen din og med BBS LM felger, synd du solgte den da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Mai 22, 2012 Share Skrevet Mai 22, 2012 Takk for det, men den måtte vike til fordel for nybil gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2012 Aah, jeg skjønner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2012 M3 sideskjørtene er kommet. Et bilde av dem Var nesten samme farge på dem Skal nok lakkeres, noen som har tips til billig og bra lakkerer i Bergen? Tusen takk til "thomashm5" for handel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Mai 24, 2012 Share Skrevet Mai 24, 2012 Aaaah, så det var din som sto med BMWCCN standen på vårmønstringen? Så riktig så bra ut !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mai 24, 2012 Share Skrevet Mai 24, 2012 Jeg ville prøvd micropaint på kokstad.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Mai 24, 2012 Share Skrevet Mai 24, 2012 Fikk lakkert frontfangeren min hos Mikropaint, og er jevnt over godt fornøyd med resultatet de gjorde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2012 Aaaah, så det var din som sto med BMWCCN standen på vårmønstringen? Så riktig så bra ut !! Hehe, stemmer det Takk for det du Jeg ville prøvd micropaint på kokstad.. Vurderer Mikropaint ja, lakkerte jo frontfanger+vingen hos Fana Karosseri AS, var jo perfekt arbeid det, men føler nesten 4000,- var litt i meste laget for jobben? Får se hva det blir til, skader jo ikke å kjøre rundt og høre med forskjellige lakkverksteder. Fikk lakkert frontfangeren min hos Mikropaint, og er jevnt over godt fornøyd med resultatet de gjorde. Høres bra ut! Skulle muligens hatt bilen min stående der mens de lakkerer slik at de får riktig farge og ikke blander ut på fargekode og får fargeforskjell. Jeg skal ikke ha antydning til fargeforskjell på noe av det jeg lakkerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå