Pisani Skrevet Juli 19, 2011 Share Skrevet Juli 19, 2011 Hah, der var den bilen også! Var jeg som kjørte forbi i en grandis og ga tommel opp Skulle flytte noe greier så trengte større bil, bmw'n sto hjemme. Fin bil detta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Juli 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2011 Hahaha artig da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pisani Skrevet Juli 31, 2011 Share Skrevet Juli 31, 2011 Og der var m-techen på? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet August 6, 2011 Forfatter Share Skrevet August 6, 2011 Hehe nesten! Hentet bilen på lakkering 4. august. Har fått montert frontfanger, men mangler DTM leppen, enkel sak, tar det imorgen. Driver å fikler litt med montering av vingen akkurat nå, skal borre opp og montere i morgen om alt går etter planen. Blir det montert imorgen, så skal jeg få lagt ut bilder Har fått et lite problem med motoren, da den har såvidt futt i oppoverbakker, og futt generelt Skulle nesten trodd jeg kjørte en 316 .. Mangler altså mye motorkraft. Tråkker jeg ned gasspedalen i en oppoverbakke skjer det ingenting bortsett fra at bensin-nålen i speedometeret skyter tilværs. Har ikke en anelse om hva dette kan være, noen av dere som har peiling? Har bestilt 4hjulskontroll den 16. august, da skal de ta diagnose av motoren og få sjekket feil. Håper ikke det er noe alvorlig og ikke minst dyrt, da jeg klarte å ødelegge telefonen min isted Trenger ikke fler uventede utgifter nå, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barca Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 sjekka om den går på alle sylindre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 Er den tungstartet? Trekker den litt sånn rykkvis? Hvordan er gangen? Det kan jo være mange ting ut fra den lille infoen du gir. Plugg(er), coil(er), ledning(er), kamsensor etc. En diagnose er alltid en god start om man famler litt i blinde. Forøvrig en ryddig og fin E36. Slik jeg liker de. Er så mange oppjazzede E36'er rundtom nå, at de originale faktisk begynner å bli litt eksotiske... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet August 6, 2011 Forfatter Share Skrevet August 6, 2011 Hei, takk for svar. Den går på alle sylindre, iflg. lyden, Det hadde vel vært lydforskjell om den hadde f.eks kjørt på 5 sylindre? Den er ikke tungstartet, i det heletatt. Den trekker litt rykkvis når jeg gasser ja. Det er ikke ujevn gange i motoren. Takk Cosmo Planen er å holde den original, men har jo kjøpt inn litt M-plastikk da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 M plast er akseptert av originalpolizei Som sagt: Ta en diagnose. Kamsensorfeil kan gi mange forskjellige symptomer, så holder en liten knapp på den. Andre ting kan jo være katalysator og lamda. Sistnevnte vil også komme opp på diagnose. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 Fint utgangspunkt du har kjøpt deg. Men du må bytte til sort innvendig, blått dash var fysj Er absolutt ikke vanskeligt å bytte teppet i bilen, bare å ta det ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet August 6, 2011 Forfatter Share Skrevet August 6, 2011 M plast er akseptert av originalpolizei Som sagt: Ta en diagnose. Kamsensorfeil kan gi mange forskjellige symptomer, så holder en liten knapp på den. Andre ting kan jo være katalysator og lamda. Sistnevnte vil også komme opp på diagnose. Hehe, er jo litt originalpolizei selv, skal se om jeg får lastet opp bilde av min bror sin tidligere bil. Den var veldig fin, skal se om min og blir like fin Okei, tusen takk for hjelp. Fint utgangspunkt du har kjøpt deg.Men du må bytte til sort innvendig, blått dash var fysj Er absolutt ikke vanskeligt å bytte teppet i bilen, bare å ta det ut Takk for det GJETT om den blå dritten skal forsvinne da Men virker som en liten jobb å fjerne dashboard. Teppet er ikke mitt største problem, det er altså dashboardet....... Btw, noen som har peiling på om FACELIFT dashboard passer i PRE-FACELIFT bil? Sånn kjekt å vite når jeg skal bytte, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 Er ikke stress. Byttet alt utenom taktrekk i min coupe forrige vinter (ingen garasje) Er mye lettere enn du tror, bare gi en lyd om du lurer på noe visst du skal gjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet August 6, 2011 Forfatter Share Skrevet August 6, 2011 Ah! Det er bra å høre, om jeg får tak i billig gulvteppe og dashboard så blir nok det skiftet. Skal gi deg en lyd om jeg er stuck med noe! I løpet av August blir det forhåpentligvis Scorpion effektanlegg, 2x76mm, og sorte nyrer, M3 diffusor. Og kaanskje dashboard/gulvteppe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet August 7, 2011 Forfatter Share Skrevet August 7, 2011 En liten teaser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomisimo Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 Utrolig nydelig bil, digger e36, hadde selv lyst på en, men så gikk jeg etter e46 isteden. trur M3 speil vil gjør seg på bilen din og litte sorting på rutene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet August 13, 2011 Forfatter Share Skrevet August 13, 2011 Tusen takk, Tomi! Den kommer seg, må ha nye speil da de jeg har er litt ødelagt.. Så da blir det nok M3 speil, har veldig lyst på soting, men vet ikke hvor dyrt dette er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå