Tomisimo Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 kommer ann på hvor og hvem skal gjøre det, god tintshop wil gjøre det til underkant av 10++ lapper. hvil ik de skal ta ut bakkruta så er det billigere, anbefaler å lete etter drevne gutta. og anbefaler 15% bakk, og 35-45% foran, blir som på min, ser fabrikk ut og onkeln ser gjennom fingra på det så. og spør etter ceramisk film, den ripes ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet August 13, 2011 Forfatter Share Skrevet August 13, 2011 Såppass ja, trodde det var litt billigere Skal huske det, tusen takk Men det kommer nok engang Prioritert nå er effektanlegg og litt småtterier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreV Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 Fikset motoren nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet August 16, 2011 Forfatter Share Skrevet August 16, 2011 Nope! Lambdasonden er gåen, og må byttes. Var og hentet bilen idag ifra 4 hjulskontroll og diagnose, fikk ikke snakket med han som tok testen da, men på kvitteringen stod det: Lambdasonde gåen / Jordfeil. Skal få komt i kontakt med han og spurt han hva han mente. Ikke så mye annet å si, men har nå hvertfall vasket bilen idag Vingen er enda ikke montert. Blir snart kjøpt inn effektanlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet August 23, 2011 Forfatter Share Skrevet August 23, 2011 Da var lambdasonden ute! Måtte skru av eksospotten for å få skrudd av lambdaen. Med mye hjelp fra min gode venn Sondre V her fikk vi gjennomført dette Imorgen blir det mest sannsynlig kjøp av ny sonde, slik at bilen går skikkelig igjen Har fremdeles ikke fått somlet meg til å montere vingen, har stresset endel med å få ut en knekt skrue i vingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreV Skrevet August 23, 2011 Share Skrevet August 23, 2011 Ny lambda så er vi igang igjen for fullt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet August 24, 2011 Share Skrevet August 24, 2011 blir meget fin denna:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet August 24, 2011 Forfatter Share Skrevet August 24, 2011 Hehe ja, blir bra tilslutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 1, 2011 Forfatter Share Skrevet September 1, 2011 På tide med update? Ja! Har nå fått fikset motoren, går som en klokkke nå med ny lambdasonde. Fått gjort litt annet også, har montert på DTM leppen og satt på svarte nyrer, samt montert på Motorsport vingen. Mangler bare å få koblet sammen bremselyset Svidd av litt ekstra penger har jeg også Har bestilt Scorpion effektanlegg, og kjøpt meg Angel Eyes, 7000k ringer. Rævva bilder iknow, men blir enten det eller ingenting Det siste jeg føler for å montere på bilen denne sesongen er nye skilter og M3 diffusor bak Om jeg får råd så blir det nye lister bak og M3 lister på sidene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreV Skrevet September 2, 2011 Share Skrevet September 2, 2011 Niceeeeee! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 3, 2011 Forfatter Share Skrevet September 3, 2011 Noen nye bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet September 4, 2011 Share Skrevet September 4, 2011 Har bestilt Scorpion effektanlegg, Fin bil Scorpion effektanlegg-et kommer du ikke til å angre på.. Nyydelig lyd av det, får skikkelig fram 6'eren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 4, 2011 Share Skrevet September 4, 2011 Flott nå mangler du bare og få den litt nedpå grusen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomisimo Skrevet September 4, 2011 Share Skrevet September 4, 2011 jupp Scorpion eksos er det nærmeste du kommer til Eisenmann, har hørt på begge side ved side og hørt ikke mye forskjell før topp turtall. Ja, du trenger en par spacera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 4, 2011 Forfatter Share Skrevet September 4, 2011 Tusen takk for kommentarer! Takk takk, KrHELI Nei, kommer nok til å bli storfornøyd med Scorpion! Er ganske bra lyd i den fra før av og Venter spent på det, sendt fra Gatwick 31.08. Håper det kommer på Tirsdag! Takk Reef Den er senket 60/40mm da, men jeg skjønner hva du mener, skulle gjerne senket den mer foran, det stod mellom dette eller 75/40mm senkesett, men da jeg fikk dette til en ganske OK pris ble det B10 Takk, Tomi! Kaller deg for Tomi istedenfor jeg, haha Min bror hadde Eisenmann på hans 320i E36, og digget lyden, og hadde jo lyst på Eisenmann, men det ble for dyrt og det er ikke engang bolt-on, greit nok at det er håndlaget da, men.. Blir nok storfornøyd med Scorpion Ja, hjulene er ikke akkurat breie 7,5" bredde på de.. Er litt skeptisk til spacere da jeg har blitt fortalt at det sliter på navet (?), og at det ikke er godkjent å kjøre med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå