Leadfoot Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Så ikke noen andre tråder om denne (kanskje jeg er blind) så tenkte jeg skulle poste noen bilder: Vad tycks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Jeg liker den bare mer og mer. Et bra steg opp fra E60. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 viewtopic.php?f=9&t=182379 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Har lest flere steder at det er en v8 biturbomotor på 580hk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TM custom Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 rått!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EasyL Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Griselekkert Hmm... har ikke hørt noe fra Rikstoto enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Hvor mye veier den? Syntes de bare blir større og større Men fyy..grom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 nydelig bil! Sikle sikle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet April 5, 2011 Forfatter Share Skrevet April 5, 2011 Nye offisielle bilder: Noen fler her: http://www.netcarshow.com/bmw/2011-m5_concept/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 nå begynner M5 å nærme seg M3 mtp utvendig råskap, etter min mening. Denne var rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Felgdesignet er helt tragisk mener nå jeg. Men resten er ubergromt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TM custom Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Felgdesignet er helt tragisk mener nå jeg. Men resten er ubergromt!! syntes felgene var kule jeg. kledde bilen utrolig godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Digger denne bilen, men blir nok alt for sjelden å se på norske veier dessverre :/ Men Fy Så Gryym Bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThorU Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Digger de felgene der! Dog ikke på denne bilen med denne fargen.. Noen som tørr tippe på pris? 2,5 mill på norske veier? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Enig med at felgene er stygge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå