316I Skrevet April 4, 2011 Skrevet April 4, 2011 Har en bmw e46 2003 med cruisekontroll som har slutta å funke. Funka fint lørdagskvell, men funker plutselig ikke på søndag. Fant ikke noen oversikt over hvilken sikring som er til den, noen som vet hvor jeg finner sikringsoversikt te bilen? Eventuelt om det er noe anna som kan vør feil? jævlig irriterende da jeg bruker den ganske mye når jeg kjører for å holde farten nede Lett å komme opp i fart når en har en bil som liker hastigheter..
CrZyWiz Skrevet April 4, 2011 Skrevet April 4, 2011 Sikringsoversikt finner du inni hanskerommet, sammens med sikringene. Det er en liten luke innerst, der du kan sjekke alle.
Glenno Skrevet April 4, 2011 Skrevet April 4, 2011 Det er ikke sleperingen din i ratte a`? har selv hatt problemmer med det par tilfeller . Airbag lampen min har også lyst å det grunnet denne saken i ratte. Mulig kan ha samme årsak.
316I Skrevet April 4, 2011 Forfatter Skrevet April 4, 2011 Sikringsoversikt finner du inni hanskerommet, sammens med sikringene. Det er en liten luke innerst, der du kan sjekke alle. fant sikringsboksen når ei kjøpte bilen, men drev å rota i mørket igår så fant ikke oversikten Men derimot er feilen løst, gikk over alle kontakter i motorrommet å sjekka om noen var løs, viste seg at kontakta som sitter like ved luftfilterboksen var litt lealøs men takker for tips, kan jo hende den kutter ved en senere annledning.. burde vel ha lagt ut noen bilder av bilen etterhvert å se om noen drar kjensel på den
Werther Skrevet Januar 3, 2014 Skrevet Januar 3, 2014 Min cruisekontroll har også kuttet ut. Det grønne lyset for CC lyser, men reagerer ikke på pluss/minus/aktivisering. Sikringen var hel. Slepering ble fikset i sommer. Ingen løse kontakter i motorrom. Noen innspill?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå