vrossi46 Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Hei. bare lurte på om noen kan oppdatere meg litt på dette området.? Tenkte mest på om hva som er forskjell mellom 325 - 328 - m3 3,0 - m3 3,2? og når d blei gjort forsterkninger i understell "feste" generelt på e36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrossi46 Skrevet April 5, 2011 Forfatter Share Skrevet April 5, 2011 ingen som veit noke.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Jeg ser for endel morro innpå her; http://bmwfans.info/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakob s Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 der er ingen forskel mellem 325 og 328 udover hvis det er mellem en M50 og M52 motor så er bagbroen anderledes, og en M3 har forstærkninger i undervognen og er anderledes fra std undervogne, men mellem en M3 3.0 og 3.2 er der ingen forskel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 der er ingen forskel mellem 325 og 328 udover hvis det er mellem en M50 og M52 motor så er bagbroen anderledes, og en M3 har forstærkninger i undervognen og er anderledes fra std undervogne, men mellem en M3 3.0 og 3.2 er der ingen forskel. Er vel forskjell på bærearmene foran fra 3.2 til 3.0 m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakob s Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 hm ja vare numrene er også forskellige, men de to jeg har gået igennem både en 3.0 og en 3.2 kunne jeg ikke se nogen forskel på bærearmene, men vil ikke afvise at der er en forskel på dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 3.0 kommer med eksentriske bærearmsforinger. Det gjør ikke 3.2. Derimot bygger bærearmene på 3.2 frem på samme måte som foringene gjør på 3.0. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakob s Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 ah ja okay, mig der ikke så ordentlig efter da jeg havde dem oppe men det er så også den eneste forskel på undervognen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Ja, og diffen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 3.0 kommer med eksentriske bærearmsforinger. Det gjør ikke 3.2. Derimot bygger bærearmene på 3.2 frem på samme måte som foringene gjør på 3.0. Sikker på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå