BD Racing Skrevet Mai 21, 2011 Share Skrevet Mai 21, 2011 Skal gjøre alt for å få bilen klar jeg også Blir en lang og god tur til ACR Mange fra østlandet som skal oppover ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 En kompis og meg kommer i min e60. Blir vel fredag til søndag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Skal gjøre alt for å få bilen klar jeg også Blir en lang og god tur til ACR Mange fra østlandet som skal oppover ? Har ikke vært så mange fra østlandet med oppover. Vært 3-6 biler ca i 3-4 år nå vel. Vi kjører oppover onsdags ettermidag, kjører til Trønderlag og sover over der. Så videre opp på torsdagen. ¨ Er ikke kjøring før fredagen, men kjekt å slappe av litt, etter de 110 mila. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel84 Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2011 Skal gjøre alt for å få bilen klar jeg også Blir en lang og god tur til ACR Mange fra østlandet som skal oppover ? Har ikke vært så mange fra østlandet med oppover. Vært 3-6 biler ca i 3-4 år nå vel. Vi kjører oppover onsdags ettermidag, kjører til Trønderlag og sover over der. Så videre opp på torsdagen. ¨ Er ikke kjøring før fredagen, men kjekt å slappe av litt, etter de 110 mila. Hvor i trøndelag blir dere til torsdag da? og evt når på torsdag drar dere fra trøndelag ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Pleier å bo på Helsfyr hotell, ved Vernes. Vet ikke helt når vi kjører der fra nå da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mai 27, 2011 Share Skrevet Mai 27, 2011 Skal dit jeg også, har forhåndsbetalt Siden BMW'n ikke er på veien blir jeg å se bak spakene i denne: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 Ingen andre som skal kjøre fra trondheim og omegn på fredag da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 Jeg, robkill og husker ikke hva han kaller seg her inne drar oppover. Regner med at det blir til at vi drar 16. fra sunnmøre (de må selvsagt sette avreise en dag før der igjen for å komme opp hit ifra oslo). Når drar denne "gjengen fra møre og romsdal"? og fra hvor? Hadde kanskje vert morro å hengt seg på en bmw kollonne oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoner Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 noen som kjører fra troms området? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 jeg kommer også! blei ikke noe bud tur på meg i år så får dra på sommertreff isteden drar vell oppover til bodø rundt den 10-12 så blir der oppe litt også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 Jeg, robkill og husker ikke hva han kaller seg her inne drar oppover. Regner med at det blir til at vi drar 16. fra sunnmøre (de må selvsagt sette avreise en dag før der igjen for å komme opp hit ifra oslo).Når drar denne "gjengen fra møre og romsdal"? og fra hvor? Hadde kanskje vert morro å hengt seg på en bmw kollonne oppover Er nok meg du tenker på Blir spennende dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 Jeg skal Kjører til Sandnessjøen på tirsdag for å lakkere opp fronten, så satser på å komme med relativt strøken bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzzen Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 noen som skal fra tr.heim området som kan ta med seg noen sideskjørt oppåver til mo for meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 jeg skal hvertfall forbi tr.heim. men drar ei uke før treffet oppover til bodø ca. men kan vell alltids ta med noe derifra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 Jeg skal Kjører til Sandnessjøen på tirsdag for å lakkere opp fronten, så satser på å komme med relativt strøken bil Blir det nytt reisebrev Mexos? http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.p ... 31&start=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå