Gå til innhold

Sommertreff 2011 ( ACR Mo i Rana ) 17-19 juni

Daniel84
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal gjøre alt for å få bilen klar jeg også :D Blir en lang og god tur til ACR :D

Mange fra østlandet som skal oppover ?

Har ikke vært så mange fra østlandet med oppover. Vært 3-6 biler ca i 3-4 år nå vel.

Vi kjører oppover onsdags ettermidag, kjører til Trønderlag og sover over der. Så videre opp på torsdagen. ¨

Er ikke kjøring før fredagen, men kjekt å slappe av litt, etter de 110 mila. :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal gjøre alt for å få bilen klar jeg også :D Blir en lang og god tur til ACR :D

Mange fra østlandet som skal oppover ?

Har ikke vært så mange fra østlandet med oppover. Vært 3-6 biler ca i 3-4 år nå vel.

Vi kjører oppover onsdags ettermidag, kjører til Trønderlag og sover over der. Så videre opp på torsdagen. ¨

Er ikke kjøring før fredagen, men kjekt å slappe av litt, etter de 110 mila. :shock:

Hvor i trøndelag blir dere til torsdag da? og evt når på torsdag drar dere fra trøndelag ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg, robkill og husker ikke hva han kaller seg her inne drar oppover. Regner med at det blir til at vi drar 16. fra sunnmøre (de må selvsagt sette avreise en dag før der igjen for å komme opp hit ifra oslo).

Når drar denne "gjengen fra møre og romsdal"? og fra hvor? Hadde kanskje vert morro å hengt seg på en bmw kollonne oppover :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg, robkill og husker ikke hva han kaller seg her inne drar oppover. Regner med at det blir til at vi drar 16. fra sunnmøre (de må selvsagt sette avreise en dag før der igjen for å komme opp hit ifra oslo).

Når drar denne "gjengen fra møre og romsdal"? og fra hvor? Hadde kanskje vert morro å hengt seg på en bmw kollonne oppover :P

Er nok meg du tenker på :) Blir spennende dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...