Daniel84 Skrevet Juni 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2011 14 dager til det braker løst for min del drar jeg om 13 dager ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 Ikke lenge igjen nei Drar om 13 dager jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoner Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 lurer fortsatt på om det er mange som skal kjøre fra troms? kunne vært morro å kjørt en liten kolonne nedover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Jeg skal sitte på med deg stoner, vist jeg ikke er dratt på sjøen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Skal gjøre alt for å få bilen klar jeg også Blir en lang og god tur til ACR Mange fra østlandet som skal oppover ? Har ikke vært så mange fra østlandet med oppover. Vært 3-6 biler ca i 3-4 år nå vel. Vi kjører oppover onsdags ettermidag, kjører til Trønderlag og sover over der. Så videre opp på torsdagen. ¨ Er ikke kjøring før fredagen, men kjekt å slappe av litt, etter de 110 mila. Artig at du kommer Yngve! Dere har ikke vurdert å kjøre sverige oppover? Elverum - Østby - Särna - Sveg - Østersund - Mo i Rana? Litt lengre, men tar kortere tid, MYE bedre vei! Har kjørt denne løypa i seks år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Sikkert en fin rute det, men gjør som gamle mennsker, kjører der vi har kjørt før. Skal på Helsfyr hotel å sove, der er det knall frokost, som betyr mye for meg. Kansje prøve den veien hjemmover, da vi kjører i et strekk. Hvor langt tid bruker du der til Oslo feks da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Sikkert en fin rute det, men gjør som gamle mennsker, kjører der vi har kjørt før. Skal på Helsfyr hotel å sove, der er det knall frokost, som betyr mye for meg. Kansje prøve den veien hjemmover, da vi kjører i et strekk. Hvor langt tid bruker du der til Oslo feks da ? Kjører du i et strekk så kjører du nok på ca 12-13 timer. Men kommer jo an på om du havner borti noe veiarbeid feks, da går jo snitthastigheta drastisk ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 bruker jo langt under 13 timer fra oslo til mo via norge... kompis har kjørt fra drammen til mo på 10 timer flere ganger.. med normal jevn kjøring.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Eight days left! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Jeg er så misunnelig på alle som har mulighet til å dra, at jeg nesten håper det blir dårlig vær. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 lurer fortsatt på om det er mange som skal kjøre fra troms? kunne vært morro å kjørt en liten kolonne nedover Vi skal kjøre ihvertfall 2 bmwer fra tromsø Starter tidlig på dagen den 16. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Vi kjører nedover fra Tromsø i 4-5 forskjellige biler, men bare 1 av dem er BMW.. Med mindre han bestemmer seg for å sitte på med noen av de andre, vel og merke. Begynner vel å kjøre i 8-10 tiden på morgenen regner jeg med Men vet ikke hvor populært de andre syns det er om jeg inviterer "fremmede" med i kolonnen. ^^, Vi bruker dessuten en del tid på turen, vi pleier å ha mange stopp + surre litt rundt på de stedene vi passerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Jeg er så misunnelig på alle som har mulighet til å dra, at jeg nesten håper det blir dårlig vær. Blir ikke det der oppe serru. Bestilt greit vær, ikke for varmt mn knall kjøre vær. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Blir ikke det der oppe serru. Bestilt greit vær, ikke for varmt mn knall kjøre vær. Hehe, godt å høre at noen tar ansvar. Er det noen som vet om det blir høsttreff i år? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 Såvidt jeg har skjønt det så har de planer om å få til et høsttreff i år, etter ønske fra deltakerene osv. Jeg har ikke hørt noe om at det skal bli avlyst ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå