Gå til innhold

solgt

leif harald
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 91
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bestilte en pakke fra gs med levering over natta så da ble det litt skruing gitt :) Fikk montert alt m3 understellet, var på dynga å fikk kjøpt meg en servo fra en 320. Montert noen felger og trilla den ut i sola. Har fått sveisa og montert eksos også i dag, åå elnettet på motoren kobla. Mangler bare en frontleppe nå så er bilen ganske klar til lakk.

Mangler en stikkaksling også, men bestilte en i dag :)

Noen som har en sperr diff så bare å si ifra, jeg trenger!

r71n5coiphg35hjh8qb8.jpg

9rqipp881rg17qxcuehs.jpg

lxtch9it29k36upglhi2.jpg

i1g3vb1bhfuui2ts5tii.jpg

o8n350e56eqgceuuyv63.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gått noen har troa, jeg selv er egentlig ganske lei hele e30 greia.

Men ja blir tøft å se AC hjula ilag med mtech2, aldri sett det før på noen e30er.

Har kobla det eletriske i dag og jaggu meg så snurra motoren rundt når jeg kjinna, hadde ikke kobla på bensin så vet ikke om den får gnist og starter. Men får se om jeg ikke får tatt en liten økt i morgen å fyrt den i gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var noen timer å skrudde litt i dag også, fikk starta motoren :)

Må få ræva i gir og bestille noen dekk i morgen til felgene som skal på og bestille en mtech2 frontleppe. så er den klart til og settes bort i vinter/selges :D

Bare et bilde av så å si komplett bil.

h8ij7qrygyxyu29darpm.jpg

Rått prosjekt du har 8) korsjen gearkasse kjør du med M50? passer E30 gearkassa på M50?

Jeg bruker motor og gir fra e34. men m20 kasse passer vel vis du bruker m20 svinghjul og starter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker på hva dekkdim jeg skulle bestille, var derfår på ei dekksjappå å knepte på noen 17" dekk jeg hadde liggende. Ser jo ut som en monstertruck nå da med så mye profil 205/45 17 forran og 225/45 17 bak. Må ha 35 eller max 40 profil.

Lurte på å kjøpe 195 eller 205 35/40 forran og 215 35/40 bak. Litt valsing og litt mer strekk så går det bra bak :)

Bilde av monstertrucken

2klo8x3kbyu05dffs8gq.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...