sladjan Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Skal pulverlakkere felgene mine, noen som har peiling på hva farge som er originalt på disse? Fargekode ? Trenger helst en fargekode til pulverlakk, evt kom med anbefaling av en farge!? takker for all hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 regner med et er den bilen i signaturen din? hva med en mørk gråfarge slik som e39 m5 felga? litt mørkere enn fargen på bilen din altså. eller en lys grå-sølv farge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet April 5, 2011 Forfatter Share Skrevet April 5, 2011 regner med et er den bilen i signaturen din? hva med en mørk gråfarge slik som e39 m5 felga? litt mørkere enn fargen på bilen din altså. eller en lys grå-sølv farge? Tørr ikke lakkere de mørke, føler de vil forsvinne fort. Men har veldig lyst på en veldig lys sølv farge, skulle gjerne hatt en RAL kode før jeg leverte de til pulver... Fant ett bilde av noen oppussede felger men vet ikke om han brukte org. farge eller ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Niclas_ Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Den orginale sølvfargen på bbsene er veldig lys så jeg tipper at det er en veldig lik sølvfarge som orginalt som er på bildet der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet April 5, 2011 Forfatter Share Skrevet April 5, 2011 Fant en farge som heter RAL 9006 men vet ikke helt om den er som original fargen..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Er ikke den ral fargen litt matt da? Burde heller lakke dem med bil lakk og klar lakk. lakke dem sølv metalic, blir mye finere en pulver lakk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Jeg fikk lakkert mine felger i VW Reflex Silber; ble meget bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet April 5, 2011 Forfatter Share Skrevet April 5, 2011 Er ikke den ral fargen litt matt da? Burde heller lakke dem med bil lakk og klar lakk. lakke dem sølv metalic, blir mye finere en pulver lakk. Tror ikke de blir så matte, er jo pulverlakkert originalt også. Men finner ikke den fargen som på bilde over.... Jeg fikk lakkert mine felger i VW Reflex Silber; ble meget bra Pulverlakk eller vanlig lakk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Vanlig metallic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margarus Skrevet Mai 25, 2012 Share Skrevet Mai 25, 2012 låner tråden her si det dukka opp noe alpina felger:) jeg skal også få mine 15" alpina pulver lakkert i orginal fargen. vet heller ikke ka den fargen heter eller kode? er like dem oppforbi her men med senter lokk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå