TMarki Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Tenkte bare jeg skulle legge ut noen bilder av bilen slik at jeg kan linke hit når noen vil se=) Helst ikke kommenter hvis ikke det er tips/nyttige kommentarer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Potensialet er her helt klart. Men start med å røsk vekk de blanke blinklysene for det passer ikke til hovedlyktene dine, du har orange blinkers bak, fulfør det og kjør på med orange foran også. Få den ennå lengre ned mot bakken, ergo mer senk. og selvfølgelig M-TECH! viktig viktig:) Og for gud skyld, bort med det grønne "helvette" i dørken. Liker du bilen som den er nå, er jeg glad på dine veine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMarki Skrevet April 12, 2011 Forfatter Share Skrevet April 12, 2011 Potensialet er her helt klart. Men start med å røsk vekk de blanke blinklysene for det passer ikke til hovedlyktene dine, du har orange blinkers bak, fulfør det og kjør på med orange foran også. Få den ennå lengre ned mot bakken, ergo mer senk. og selvfølgelig M-TECH! viktig viktig:) Og for gud skyld, bort med det grønne "helvette" i dørken. Liker du bilen som den er nå, er jeg glad på dine veine 1. Ingen som liker lyset altså ser nok bedre ut i virkeligheten for jeg har aldri sett noe som ser tøffere ut i en e36. 2: M-Tech kommer i påsken ligger klart i garasjen^^ 3. Er litt usikker på det med blinkene har litt lyst til og svakt sote hele frontlyktene da de burde være mørkere på Hvit lakk. 4. Har aldri tenkt å senking da jeg føler det er mye jobb skal se litt inn i det har fått flere kommentarere om at når M-techen er på så må den SENKES! Takker for tips og synspunkter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Du må vertfall ta av klistremerkene, få inn CCFL Ae, M3 lykter bak, vekk med grønne lys, og M-lister da er du meget godt på vei til en meget flott bil:) flott farge også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mgd Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 vekk med gule bak lykter ha dem blanke som fremme . kunne tenkt meg denne faktisk . men har bettopp vert veldi uheldig med min forhje bil og tapte for mye penger . så 28 ble litt for mye nå som jeg må starte på nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå